Zou u Proximus aanraden bij een vriend.........nee dus!!

  • 30 August 2017
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Hallo Proximus,
Bij deze mijn klacht. We zullen beginnen met het feit dat ik 2 facturen niet betaald had en daardoor ik op pay en go ben gezet door jullie. Eigen schuld zullen we maar zeggen. Wat hierna volgde is ronduit belachelijk voor woorden. Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantendienst op 16 augustus om te melden dat de 2 facturen werden betaald en ook al werden ontvangen door jullie werd mij verzekerd dat mijn abonnement die zelfde dag terug geactiveerd zou worden. Ook even navraag gedaan waarom ik zoveel moet betalen op een abonnement van 45€ ( moest 111€ betalen) bleek dat ik ruim over mijn data ging en zij rade mij de M formule van mobilus aan. Als mijn abonnement was geactiveerd moest ik even terugbellen om dit te verandern. Even een bijkomstigheid, ik ontving alle communicatie van proximus in het frans, ook daar was al meerdere keren over gecommuniceert maar dit kregen jullie blijkbaar niet voor elkaar om dit naar het nederlands te zetten, na een dag wachten weer gebeld met jullie omdat er nog steeds geen activatie was. Deze damen wist mij te vertellen dat het gepland stond voor in de voormiddag op 17 augustus. Ik ben een geduldig man dus ik heb nog gewacht tot 22 augustus. Nog steeds géén activatie en weer bellen met jullie. Tot mijn grote verbazing kreeg ik toen te horen dat er nog niets was ondernomen om dit te reactiveren. Voorgelogen??? De meneer wist mij te vertellen dat ik voor wisseling van abonnement naar een proximuswinkel moest gaan en dit niet telefonisch kon??? Inmiddels een brief in het frans ontvangen dat ik contractbreuk had gedaan en ik de restwaarde van mijn telefoon moest betalen van 280€. Vreemd want alles was terug betaald en zou terug geactiveerd worden. Dus weer maar eens bellen. We schrijven 28 augustus. Deze dame ging een dossier opstellen en alles zou binnen de 24 uur geregeld zijn en geactiveerd zijn incl mobilus M. Dolgelukkig natuurlijk dat ik was. 30 uur verder nog niets en weer maar eens bellen. Nog géén actie en dit kon 48 uur tot een week duren eer het terug geactiveerd werd. Tot mijn grote verwondering deze morgen een sms dat mijn abonnement terug geactiveerd werd. Raar niet??? Dus even bellen om van de dure 45+ naar de mobilus M te gaan. Deze dame wist mij dan te vertellen dat dit niet mogelijk is om te wisselen omdat ik een oud pakket had en ik anders contractbreuk zou plegen???? Heb ik de andere keren dan met een andere firma gebeld???
Dit is dus mijn klacht. Misschien dat het nu wel eens deftig geregeld kan worden.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste, hiervoor werd een dossier opgemaakt voor volledig nazicht en behandeling met alle info die hier werd gegeven .

U wordt hierover nog gecontacteerd.

groeten,

tina
Beste Tina,
Tot mijn grote ontsteltenis zie ik dat jullie via domiciliering 296€ willen gaan afhouden van mijn tekening op 7 september. Ik neem aan dat dit wederom een foutje is??? Ik ga mij verder informeren bij de Consumentenbond want dit gaat echt te ver!!!
Reputatie 6
Badge +2
Beste Tina,
Tot mijn grote ontsteltenis zie ik dat jullie via domiciliering 296€ willen gaan afhouden van mijn tekening op 7 september. Ik neem aan dat dit wederom een foutje is??? Ik ga mij verder informeren bij de Consumentenbond want dit gaat echt te ver!!!

Best die aangekondigde domiciliering blokkeren, dat kan je doen via uw PC banking of in uw bankkantoor.

Reageer