Skip to main content
3maand geleden gebeld naar proximus dat we de gratis blokbuster per maand willen inruilen in netflix. Eerste maand netflix gratis maar de laatste 2 maanden zit die blokbuster nog steeds in mijn bundel en wordt netflix apart aangerekend. Al 2 x gebeld, de eerste zei dat het ging aangepast worden en het bedrag in mindering gebracht ging worden. Bij mijn huidige factuur niets van gemerkt, nog eens gebeld, ik zou de eerste keer verkeerd ingelicht zijn, netflix wordt apart aangerekend. Toch vind ik op de proximussite dat je netflix in je bundel kan steken. Pffff, al dat gedoe, maar op tijd betalen moeten we wel doen, maar eens deftig uitleg geven en de aanpassingen uitvoeren dat lukt hen niet. Dus mijn vraag : kan netflix in mijn familus opgenomen worden ipv de gratis blockbuster?
Volgens mij kan dat :

https://www.proximus.be/nl/id_cr_netflix/particulieren/producten/tv/tv-opties/proximus-en-netflix.html



Als er morgen geen reactie moest komen van het proximus team dan zou ik eens een privébericht aan Het Proximus Team sturen via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag MiekeBjorn,



Als je ons klantgegevens doorgeeft, laat ik dit in orde brengen door de juiste dienst.



Groetjes,



HeidiE
Mijn klantnummer is 608192506



Alvast bedankt

Dan breng ik mijn factuur ook in orde
NB:

eigenlijk is het uit veiligheid (eventueel misbruik) altijd beter van dergelijke privé gegevens door te sturen langs een privébericht aan Het Proximus Team >

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag MiekeBjorn,



Ik heb meteen een dossier (31054102) opgemaakt voor de bevoegde dienst.



Deze zal alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm de oplossing.



Alvast de excuses



Mvg, Koen
Bedankt. Ik verwacht je telefoontje ?

Reageer