Beantwoord

Zenders op mijn TV

  • 26 June 2017
  • 4 reacties
  • 460 Bekeken

ik woon vroeger in ellezeles(france kant henegauwe) france zenders op tv,nu woon ik onlangs in nederbrakel vlaamse kant, normaal gezien zou ik dan de vlaamse zenders moeten kunnen ontvangen zoals nostagie in voor vlaanderen , wat niet het geval is ,heb nog altijd de france versie, ook als ik op mijn proximus facturen ga staat mijn oude vaste telefoonnr er op 068665075 dat zou moeten veranderen naar 055385872, kan dit zo vlug mogelijk opgelost worden, ik betaal toch maandelijks voor mijn produiten meer dan 100 euro he kunnen jullie mij zo snel mogelijk iets laten weten, groeten keerstok marc,PS: zou het spijtig dat ik daarvoor naar een ander operator zou overstappen
icon

Beste antwoord door AndyM 26 June 2017, 14:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Nostalgie Vlaanderen is niet beschikbaar via proximus. Wel via de Radioline app op je V5 decoder. Meer dan 60.000 radiozenders beschikbaar.
Ter info: Zal nu wel ook beschikbaar zijn op de v4 decoder aangezien de nieuwe NTE software ook op de v4 uitgerold werd.
Reputatie 6
Badge +3
Marc, Martin,

Met de V4 zou je nu ook de radioline app beschikbaar moeten hebben:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_radio/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/naar-de-radio-luisteren-via-proximus-tv.html

Gr.

Jimmy
Reputatie 5
Badge +4
Dag Marc,

Ik heb even je profiel nagekeken en je bent wel degelijk aangesloten op het TV netwerk van Vlaanderen.
Jammer genoeg is er niet Nostalgie Vlaanderen maar is het Nostalgie FR die wordt uitgezonden. Ik woon in het pajottenland en heb ook Nostalgie FR ipv NL. Had het al gevraagd aan onze engineering maar er zijn geen akkoorden met Nostalgie NL

Mvg,

AndyM

Reageer