ik heb de zenderlijst al verschillende keren ingevoerd naar mijn wensen en elke keer kan ik opnieuw beginnen,ik bevestig elke keer de nieuwe zenders en toch na enige tijd veranderd alles terug.ik ga van provider veranderen want ik ben het beu dat proximus daar niets aan doet.zijn er nog mensen die hetzelfde probleem hebben?
Bladzijde 1 / 1
Dit probleem heb ik tot nu toe nog nooit voor gehad, zelf na een factory reset van de decoder blijft die volgorde staan.
Heb je al eens een privé bericht gestuurd aan PX zodat ze dit even kunnen nazien.
privébericht aan Het Proximus Team kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Heb je al eens een privé bericht gestuurd aan PX zodat ze dit even kunnen nazien.
privébericht aan Het Proximus Team kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag Inge, Wanneer je de volgorde aanpast op de ene decoder is het dan zo dat deze op de andere terug fout staat ?
ja inderdaad
Ik heb het doorgestuurd naar onze engineers, zodat ze kunnen analyseren waar het precies fout loopt. Ik hou je op de hoogte.
Dag Inge,
Ik heb bericht gekregen dat dit een bug is in jouw softwareversie. Dit zal met een volgende software release opgelost worden. In tussentijd kan je best de standaard nummering gebruiken. Excuses hiervoor.
Groeten,
Kim
Ik heb bericht gekregen dat dit een bug is in jouw softwareversie. Dit zal met een volgende software release opgelost worden. In tussentijd kan je best de standaard nummering gebruiken. Excuses hiervoor.
Groeten,
Kim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.