zendernummering

  • 29 November 2011
  • 9 reacties
  • 1476 Bekeken

toen ik gisterenavond tv keek merkte ik op dat de zendernummering niet meer klopte,en moest ik weer helemaal opnieuw al de zenders op de juiste plaats zetten naar mijn persoonlijke voorkeur,dit is de laatste keer al verschillende keren gebeurt,hoe zou dit komen?

9 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik had het gisteren ook weer eens, waarschijnlijk weer een update aan BBox? Bij mij zijn dan altijd een gedeelte van de zenders naar hun originele plaats een deel staat dan nog altijd zoals ik het gezet had.
Reputatie 7
Badge +1
Heb je eigen TV-gidsen aangemaakt ? of zit je altijd in "alle zenders" ? Zelfs na een factory reset van de decoder staat alles nog juist bij mij, en ik heb er een hele hoop verplaatst en ook héél veel uitgevinkt in mijn eigen TV-gids(en). De meeste eigen instellingen staan trouwens op de server in de eigen ruimte van je lijn, daarom kan je geen zendervolgorde per decoder vastleggen. Ben je zeker dat niemand anders in huis op een andere decoder de zendervolgorde veranderd heeft ? In dat geval zul je daar afspraken over moeten maken....
Badge
Normaal denk ik niet dat het zomaar door een opdate kan komen. Infeite nog nooit niet meegemaakt.Maar als je stekker uit trekt dan blijven achteraf als je die terug hebt ingestoken ook die zenders op hun plaats staan dus ik geloof niet zo direct dat de fout licht door opdates. Misschien eerder fout zoeken in decoder of een bugje.
ik heb het ook nog nooit meegemaakt....

mvg
mischien best de handleiding nog eens lezen, als je die niet meer heb, mischien één aanvragen in een verkooppunt
Reputatie 6
Badge +1
Het was dus omdat de Bbox2 werd geupdate om Belgacom fon mogelijk te maken en de vorige keren was het steeds met een snelheidsverhoging van het internet. Ik was die week alleen thuis, dus weet ik ook zeker dat niemand de volgorde heeft veranderd, tenzij een inbreker of een geest?
Heb het ook gehad. Maar Belgacom heeft weer zitten knoeien met hun zendernummers nr 71 is verdwenen en nr 136 en 277 is er bijgekomen. Ik denk dat het daarmee te maken heeft dat je zendenummering niet meer klopt.
Badge +1
Ik heb dit ook al eens gehad toen ik mijn zendervolgorde aangepast had. Toen heb ik gewoon de standaard volgorde laten staan. Zo veranderd de volgorde niet telkens.
Reputatie 6
Badge +1
Als de standaard volgorde eens wat beter in elkaar zat liet ik het ook zo.

Reageer