Zender weg.


De zender vitaliteit is gestopt, dus had ik gisteren in de plaats een andere zender gezet.
Ik wil er vandaag naar kijken en wat stel ik vast? Het kanaal, 22, waar ik die zender had opgezet is verdwenen en het kanaal waar ik vitaliteit naartoe had gebracht, 222, is ook verdwenen, hoe is zoiets mogelijk?

16 reacties

De zender die mee verdwenen is, is 13th street
Badge
Die hebben ze toevallig ook niet verwijderd uit het filmboeketje bij belgacom?Alles kan je daar tegenwoordig verwachten.
Reputatie 5
Badge +3
Vitaya heeft de uitzendingen van vitaliteit stopgezet die trouwens hun zender was...weet waarover je praat vooraleer altijd negatieve commentaar te geven, hebben ze bij TN geen community forum waar men zich kan amuseren!

Mvg
jdm, als je niet tegen negatieve commentaar kan, gelieve dan te vertrekken, met uw kinderachtige opmerking.
Niet iedereen is zo slim als jij, niet iedereen weet alles.
Bart excuseer mij, maar kan jij dan zo goed tegen negatieve commentaar !! (niet dat ik hier de één of de andere wil voor trekken)

Ken je die spreuk van die splinter die je in iemand anders oog ziet zitten .......

Iedereen mag natuurlijk zijn mening zeggen maar het mag niet altijd de neiging hebben van de negatieve kant op te gaan hé en
het is blijkbaar altijd gemakkelijker voor sommige mensen om de negatieve punten op te sommen en
antwoord nu niet dat het normaal is omdat er zo weinig positieve punten op te noemen zijn,
want dan bewijs je helemaal dat ik gelijk heb :P

Elsa.


Maar ondertussen is mijn probleem nog niet opgelost.
Ik geef ook soms een negatieve reactie, maar ik heb er dan wel alle reden toe.
Badge
@JDM zou jij je misschien eens wat minder willen moeien wanneer ik hier aan iemand een normaal antwoord geef?Zou het misschien niet kunnen dat, dat kanaal uit dat boeket verdwenen was?Ik als telenetter kan dit niet weten,het is niet omdat ik die nog kan ontvangen bij telenet,dat die bij belgacom nog te onvangen is.Zo ik hoop dat dit niet boven je niveau is en dat je dit nog verstaat.
Badge
En nogmaals JDM ik ga me voor u hier nier onthouden.
Badge
Ja,Bart dat van vitaliteit wist ik nu ook al een ruime tijd.JDM zal denken zal denken dat ik de media en andere forums niet volg.

@eterS heb je de andere zenders van dat boeket nog? Of zijn die ook verdwenen.
Badge
Ik vraag mij af waar ik ergens negatieve commentaar heb gegeven?
Je kan je zenders terug hersellen in de oorspronkelijke fabrieksinstellingen en dan herbegin je gewoon met het maken van je voorkeur zenders.

Heb je een lijst met favorieten aangemaakt toevallig?
@Axana, ja ik heb de andere zenders nog.
Van Vitaliteit dat wist ik, daarom had ik de zenders verwisseld.
@Ronny, neen, ik heb geen favorieten ingesteld, maar wat je zegt, ik ga dat eens proberen, bedankt.
Reputatie 5
Badge +3
Bart, mijn post van 9:51 was aan axana gericht, dus begrijp je ongefundeerde reactie tegen mij niet goed die nogal grof overkomt!

axana, telkenmale er een nieuw onderwerp wordt geplaatst, heb je bijna telkens negatieve commentaar op BGC, en ja... als antwoord op je post van 14:20... ik versta je zeer goed, daar heb ik eigenlijk niet veel niveau voor nodig!

Vriendelijke groeten en nog een fijne dag,


Badge
Dat van vitaliteit was niet voor u hoor maar voor JDM die denkt dat ik het eq van een varken heb en nog niet wist dat die zender niet meer uitzond.Toch begrijp ik het niet goed dat die ene zender weg kan zijn uit dat pakket want dan had je al meerdere mensen gehoord met dit probleem.Heb je al eens overal gaan kijken of die zender niet ergens anders verzijlt is geraakt
Reputatie 5
Badge +2
@PeterS: wat je hebt meegemaakt, is vrij normaal bij Belgacom TV. Als je een zender op een zelfgekozen kanaalnummer plaatst en die verdwijnt of stopt, dan verdwijnen zowel het standaardnummer als het kanaal waarop je de zender hebt gezet. De andere zender, die blijft uitzenden, blijft wel beschikbaar, alleen is die niet meer zichtbaar. Heb ook hetzelfde voorgehad met Eurosport 2 en Zone Reality.

Oplossing: Menu --> Instellingen --> Zendervolgorde --> Standaard drukken. Dan krijg je alle zenders op hun standaardpositie en moet je wel alles op je favoriete kanaalnummers plaatsen.

Mvg
Badge
@JDM;ik denk wel dat gij niet goed weet wat ge zegt.Waarom zou ik iets negatief tegenover belgacom zeggen.Vraag het hier aan den eerste den beste en ge zult het weten.Zou eens willen weten wat ik negatief zeg,kom op met die bewijzen.

Reageer