Skip to main content
hallo

Kennissen van mij hebben zeer traag internet (download: 2mb/sec, upload 0.5mb/s)

de mensen in kwestie zijn niet zo goed thuis in deze wereld van technologie dus heb ik voorgesteld om jullie te contacteren en informeren over dit probleem.

ik denk dat het probleem ligt aan de modem. deze is al zeer oud (oude philips modem van Belgacom) hij kan onmogelijk de MB's doorlaten die op hun ADSL lijn zitten.

bij deze vraag ik dan ook of het mogelijk is om een nieuwe modem aan te vragen van Belgacom via een Belgacom shop. of dergelijke.

ze hebben geen belgacom tv alleen internet en telefonie.

ik hoop dat jullie snel antwoorden want dit probleem is ernstig en niet erg leuk.
beste

ze zitten nog op een traag adsl lijntje, een andere modem gaat niet meteen iets opleveren

maar ze kunnen eens kijken of vdsl2 nog niet beschikbaar is in hun straat via de belgacom tv beschikbaarheidstest:

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow

indien hd beschikbaar is = vdsl2 beschikbaar

dan kunnen ze de overschakeling aanvragen via de klantendienst (0800 22 800) en dan gaan ze wel een andere modem krijgen en gaat er een andere wereld open (de vdsl2 activatie is tijdelijk gratis tot 6/11)

indien vdsl2 niet beschikbaar is kunnen ze misschien wel beter hun abonnement downgraden, weet niet wat ze nu hebben

mvg

bedankt voorde snelle reacties..

blijkt datze geen belgacom tv kunnen krijgen via hun nummer.. wat eigenlijk helemaal niet echt posetief is..

maw, er valt nix te doen tegen dit slechte internet..

Je kan altijd voor alle zekerheid nog eens informeren via het gratis nummer 0800 22 800

Reageer