/files/528141bc8e/belga.jpg 817x648
Bladzijde 1 / 1
om te beginnen sta je op een vdsl2 repair profiel. mogelijk zit je met probleem in uw binnenbekabeling. dus gelieve die te checken of alles comforn is aangesloten
als de binnenbekaling echter geen fouten bevat moet je ASAP contact nemen met de technische dienst 0800 22 700
mvg
als de binnenbekaling echter geen fouten bevat moet je ASAP contact nemen met de technische dienst 0800 22 700
mvg
Het probleem is dat het zeer moeilijk is om hier zoals in de handleiding staat om op het eerste punt waar het binnenkomt de router aan te sluiten. We gaan proberen de router eens te verplaatsen en daar nog eens proberen , indien het niet werkt zullen we contact opnemen met de technische dienst
Bedankt! Mvg
Bedankt! Mvg
opgelet wel, indien de fout in uw binnenbekabeling zitten zal de technische interventie aangerekend worden
modem aangesluiten op het eerste punt waar de BGC kabel binnen komt is een vereiste
succes
mvg
modem aangesluiten op het eerste punt waar de BGC kabel binnen komt is een vereiste
succes
mvg
Beste Illmind,
Zoals vermeld door Xenne,
Deze storing kan afkomstig zijn van een fout in de binnenbekabeling.
Alvorens wij hiervoor een technieker sturen zou u de modem moeten aansluiten op het eerste contactpunt.
Indien u dan nog steeds op een repair profiel staat kan er met zekerheid gratis een technieker geboekt worden.
Mvg,
Eva van Belgacom
Zoals vermeld door Xenne,
Deze storing kan afkomstig zijn van een fout in de binnenbekabeling.
Alvorens wij hiervoor een technieker sturen zou u de modem moeten aansluiten op het eerste contactpunt.
Indien u dan nog steeds op een repair profiel staat kan er met zekerheid gratis een technieker geboekt worden.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.