Skip to main content
Ben al jaren proximus klant, maar wat er nu gebeurt is volledig onacceptabel.

Ga op 4 februari naar proximus winkel om mijn huidig pakket te laten omzetten naar tuttimus. Volgens hen moet er technisch een aanpassing gebeuren en zou er binnen de 14 dagen een technicus contact opnemen en langskomen. Vorige week zaterdag terug naar proximus winkel geweest want er had nog steeds geen technicus gebeld. Volgens die persoon dan was er helemaal geen technicus nodig. Hij had het daar stande pede omgezet, maar wij moesten maandag (gisteren dus) het kabeltje van de vaste telefoon uit de modem halen en rechtstreeks in stopcontact steken.

Dit hebben we dan vanmorgen gedaan, maar de telefoon werkte dan niet meer. Ik heb dan eerst gechat met iemand van de technische dienst ( ene evelien) maar die kon me niet verder helpen en ik moest contact opnemen met klantendienst. Terug chatversie opgestart (ben hiervan naam vergeten) en hiervan moest ik kabel terug versteken.(Heb ik gedaan, en telefoon werkt terug) en ze zouden het verder vandaag in orde brengen en ze zouden me dan bellen om verdere instructies.

Ze hebben me inderdaad proberen bellen op GSM, maar ze laten het 1 keer overgaan. Ik was dus te laat. Ik heb proberen terug te bellen maar dan moet je via het beruchte 0800 nummer, want via het nummer dat je heeft getracht te contacteren kan je niemand bereiken. (mensen we spreken hier met een bedrijf gespecialiseerd in communicatie ....).

Terug heel mijn verhaal, maar dan weer een aantal keren doorverbonden, niemand die probleem ter harte neemt en dus nog steeds geen tuttimus klant.

Na veel moeite hebben ze me wel een dossiernummer gegeven. nl 41372078.

Aanvraag staat dus sinds 4 februari open, ik ben vanmorgen al een hele morgen aan het chatten/bellen maar geen enkele vooruitgang.

Ben zeer gefrustreerd en overweeg over te stappen naar concurrentie, want dit slaat werkelijk nergens op.

Na 2 maanden weet ik zelf nog niet wat nu werkelijk het probleem is. Reclame maken voor tuttimus, maar dan houdt het verder op.

Kan iemand me hier verder helpen ?
Dag EdwinDS,



Het probleem lag bij het feit dat je nog gebruik maakte van een Phone line IP dat niet compatibel is met de huidige tariefplannen. Dit werd nu in orde gebracht en de conversie naar Tuttimus is bezig.



Groetjes,



Lorentz.

Reageer