zeer ander tv zender aanbod vergeleken met telenet

  • 10 September 2013
  • 0 reacties
  • 346 Bekeken


hallo allemaal, wij zijn overgestapt van telenet naar Belgacom omdat telenet ons een oor aan heeft genaaid en fouten blijven maken. allereerst over de fouten: in het begin hebben ze mijn persoonsgegevens op het internet openbaar gemaakt , dit terwijl wij zeer nadrukkelijk te kennis hebben gegeven 'alle gegevens niet openbaar maken' ...na x aantal weken hebben zit dit dan wel rechtgetrokken maar schade was al geleden! bij aangaan van activatie en gsm abonnement incl gsm hebben wij nooit en te nimmer te horen gekregen dat er een afkoopsom is voor de gsm. volgens een telenet man van mediamarkt Oostende moeten wij dit van hen te horen hebben gekregen of algemene voorwaarden hebben gekregen, anders is het hun fout!!


maar goed..wij dus alles opgezegt en dachten 'beter af te zijn' bij Belgacom. wij kijken graag films en hebben dus te horen gekregen dat belgacom geen prime 'nieuwe films' zenders heeft zoals telenet?? wel andere paar zenders maar daar komen alleen maar 'oude films' op. (syfy,13thstreet, etc) ...en het wifi signaal is zwakjes..maar dat kan ik beter in een ander topic/ veld neerplaatsen.


dus eigenlijk mijn 'probleem/ vraag' is waarom heeft belgacom een totaal ander zender basis pakket?? niet die kook televisie 'vitaya/ vtm of ??' (met belgische koks zoals peter goossens, chef van het fornuis (ben naam vergeten)..?


en geen film zenders waar meer nieuwere films op te kijken zijn?? zoals prime kanalen bij telenet?




0 reacties

Geen reactie

Reageer