Zeeeeeeeeeeeeeeer tevreden over BBOX 2/Belgacom, ook na upgrade!!

  • 31 March 2014
  • 1 reactie
  • 401 Bekeken


Tussen alle troubleshooting en ontevreden toestanden door wil ik even mijn complimenten geven aan Belgacom voor de progressie die ik de voorbije jaren mocht ondervinden in hun klantendienst zowel telefonisch als aan huis als naar facturering. De kwaliteit van de verbinding is bij ons enkel erop vooruit gegaan met een verhuis incluis, momenteel wonen we zelfs redelijk landelijk en haal ik uit onze BBOX 2 na de recentste upgrade met vectoring maar liefst 65Mbps zonder HDTV en 57 Mbps met HDTV aan.


Dus, wij zijn zeer tevreden klanten.





Gr,





Bruno







1 reactie



Waarschijnlijk zal de DLM gewoon zijn werk gedaan hebben. Maar die snelheid is natuurlijk wel prettig, als je het trager gewoon bent...



Niet waarschijnlijk want moest DLM zijn werk niet gedaan hebben dan had Bruno ook geen 70/6 profiel gehad en voorlopig zal de bbox3 voor hem geen verdere verhoging meer meebrengen of het zou moeten zijn dat BGC de UL optrekt naar 100 Mbit:s bijvoorbeeld , maar dat is nog afwachten.


De CAP zal bij u ook weg zijn want ze zullen het toch niet specifiek op u gemunt hebben veronderstel ik toch :-))

Reageer