ZDF en ARD

  • 14 May 2013
  • 4 reacties
  • 477 Bekeken


ZDF en ARD moeten blijven. Wij kijken dagelijks naar deze zenders en wensen niet naar die andere zenders met alleen maar reclame te kijken.


Doe er iets aan!




4 reacties



Beste an17470,

Gezien de buitensporige eisen van ARD en ZDF is Belgacom genoodzaakt beide
zenders vanaf 14 mei 2013 van het scherm te halen.

Belgacom verontschuldigt zich voor dit ongemak.

Vanaf 14 mei 2013 komen wel twee andere Duitse zenders (ProSieben en Sat.1) in het
basisaanbod.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reputatie 7
Badge +1


Er is ook en vooral slecht of TOTAAL NIET gecommuniceerd over het feit of van deze zenders opgenomen programma's beschikbaar blijven nà 14/5. Dit is voorlopig zo, omdat ze ARD en ZDF in de TV-gids hebben laten staan op hun oud nummer (denk ik). Sat1 en Prosieben hebben andere nummers gekregen. Blijft dit nu zo? of is dit in de tijd beperkt?? Dit wordt dus totaal niet meegedeeld...

Reputatie 7
Badge +1


Ze zijn niet dom he. Minder zenders klopt niet. Na RTL als extra, hebben ze ARD en ZDF vervangen door Sat1 en Prosieben..



Nel, bij Telenet blijven die ook niet? waar heb je dat vernomen? Ik heb me juist bij Telenet ingeschreven om ze terug te hebben! Dan kan ik gelijk noch binnen de bedenktijd terug opzeggen!

Reputatie 7
Badge +1


Volledig mee akkoord. Uiteindelijk heb je er geen vat op, want winstbejag is altijd belangrijker dan kwaliteit bieden of klantvriendelijkheid...Uiteindelijk ben je de speelbal/slachtoffer van financiele motieven...zie de bankencrisis...Zoals vroeger weer iedereen zijn (schotel)antenne?

Reageer