Vraag

Word Tuttimus en kies je cadeau - ook voor bestaande klanten?

  • 30 November 2016
  • 3 reacties
  • 644 Bekeken

Beste,

Ik ben op zaterdag 26/11 en op zaterdag 19/11 in het Proximus-center van Genk geweest omdat als bestaande Proximusklant ook van de Tuttimuspromo wil genieten. Tuttimus + HD TV 49 euro. De wachtrijen in Genk zijn enorm. Niet te doen! Daarom besloot ik om vandaag, woensdag 30/11 terug te keren naar deze 'drukke' winkel. Wat nu? Slechts 1 bediende werkzaam, en alweer 1u moeten wachten. Ik rijd hiervoor telkens 80 km, voor niks.

Dan vertel ik dat ik Tuttimusklant wil worden + Promo TV. Dan krijg ik als antwoord dat de Tuttimuspromotie niet meer gegeven wordt aan bestaande klanten. Deze mail hadden uw medewerkers van Genk vandaag ontvangen. Kunnen jullie dit dan ook aan de klanten communiceren aub?

Dan kom ik 's middags thuis en wil mijn ontevredenheid melden via de telefoon. Maar hier lopende de wachttijden ook al zo hoog op. Na een tijdlang wachten krijg ik een bezettoon en wordt de verbinding verbroken.

Mijn vraag: ik wil Tuttimus + HD tv 49eur. Ik heb daar als bestaande klant ook recht op! Ik vind ook dat ik als klant moeite genoeg gedaan heb om een medewerker van Proximus te spreken. Ik ben het wachten beu. 😠

3 reacties

Badge
"Aanbieding geldig van 14/11/2016 tot en met 31/01/2017 voor nieuwe en bestaande klanten die minstens één nieuw product (internet, tv, vaste telefoon of gsm-abonnement Mobilus S/M/L) nemen in een pack Tuttimus met een nieuw contract van 24 maanden. "

Als ik bovenstaande voorwaarde lees vermoed ik dat klanten die reeds internet, tv, vaste telefoon en gsm-abonnement S/M/L hebben bij Proximus niet in aanmerking komen voor de promo van televisie, aangezien ze geen 'nieuw' product nemen in hun Tuttimus. Is dit van toepassing op jouw situatie?
"Aanbieding geldig van 14/11/2016 tot en met 31/01/2017 voor nieuwe en bestaande klanten die minstens één nieuw product (internet, tv, vaste telefoon of gsm-abonnement Mobilus S/M/L) nemen in een pack Tuttimus met een nieuw contract van 24 maanden. "

Als ik bovenstaande voorwaarde lees vermoed ik dat klanten die reeds internet, tv, vaste telefoon en gsm-abonnement S/M/L hebben bij Proximus niet in aanmerking komen voor de promo van televisie, aangezien ze geen 'nieuw' product nemen in hun Tuttimus. Is dit van toepassing op jouw situatie?


Beste, wij konden wél een nieuw product nemen. Indien voorradig voor bestaande klanten, hadden wij hiervan gebruik kunnen maken.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sabine H

De wachttijden lopen inderdaad uitzonderlijk op waarvoor ook onze excuses.

We proberen dit zo vlug mogelijk in orde te brengen.

Je kan genieten van de promotie met toestel wanneer je overschakelt naar een Tuttimus pack met ten minste 1 nieuw product. (bijvoorbeeld nieuw gsm nummer)

Als je via privébericht klantgegevens stuurt naar Het Proximus Team dan kan ik een collega je laten bellen voor alle info.

Graag heb ik dan een klantnummer, telefoonnr en ook contactnummer.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer