Skip to main content
Het onderwerp wister word er zot van.jullie helpen ons niet verder.zelf stopzetten niet simpel als de website wister in het Engels is.bel je ernaar enkel frans of Engels.ondertussen hang ik al 20 minuten aan de lijn met proximus om antwoorden te krijgen.ik vind het het schadalig zonder weet van de klant dit op factuur te zetten.lossen ze het vandaag niet o stap ik op!
Dag klantje,

Via deze link kun je de te volgen stappen terugvinden:

http://www.hoeafmelden.com/article/29-hoe-zeg-ik-mijn-abonnement-op-een-wister-dienst-op

Groetjes,

HeidiE
Zo zo, als je hier het trefoord wister intikt krijg ik 1400 resultaten...tjiens tjiens, dat zijn heel wat klanten die opgelicht worden met behulp van proximus...

Ik zou volgens jullie me bij twister ingeschreven hebben op 31 oktober en uitgeschreven op 3 januari om 06:05 u??????

En dat met een ander ip adres dan het mijne...Nou, op dat vroege uur slaap ik nog hoor, ik heb mij ook nooit ingeschreven voor deze diensten en heb daar al VIJF keer voor gebeld en nu blijft men mij maar herinneringen sturen voor deze diensten gisteren en vandaag al weer...

Wel bij deze laat ik het u voor de allerlaatste keer weten, IK BETAAL DAT NIET en indien ik in de loop van volgende week geen credit nota hiervoor ontvang ben ik vanaf april klant op een ander!

Reageer