Windows phone amber release voor Lumia 820 Proximus

  • 17 September 2013
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken


Ik ben vol ongeduld aan het wachten tot Proximus zich de moeite getroost om de Window$ Phone amber release voor de proximus variant van Lumia 820 vrij te geven.

Mijn telefoon is haast onbruikbaar aan't worden door gebrek aan vrij intern geheugen.

De Belgische niet proximus telefoons genieten reeds van deze langverwachte release.


Grtz,





Serge

6 reacties

Beste Serge,

Wij hebben dit nagevraagd bij onze technische collega's en zij hebben mij bevestigd dat alle software updates worden door fabrikant ondersteund. Als u hieromtrent verdere informatie wenst, dient u fabrikant te contacteren.

Mvg
Eva
 Beste Eva,

Dank voor je antwoord, maar het houdt geen verband met de inhoud van deze thread.
De update gebeurt via een push-notificatie oid en deze is tot op vandaag niet gebeurd waardoor mijn telefoon nog steeds op een oude (verouderde) release draait:
ProductLumia 820 Description Proximus Latest version1232.5957.1308.0003
De 'Amber' release heeft 1328 ipv 1308 in bovenstaande.
Vandaar dus de vraag wanneer Proximus over de brug komt met de laatste release.
Ik ken geen andere manier dan dit forum om technische info en planning omtrent software updates te bekomen.

mvg,

Serge
Beste Serge,

Zoals reeds vermeld is uw vraag over een update van besturingssysteem van uw Nokia toestel. In onze vorige antwoord hebben wij ook vermeld dat alle updates ( release ) door fabrikant Nokia ondersteund wordt. Als u uw vraag naar de fabrikant stelt, zullen zij u verdere informatie bezorgen.

Mvg
Eva
 Beste Eva,

Patrick verwijst naar de Nokia site, mijn exkuses als ik niet duidelijk genoeg ben geweest in mijn vorige reaktie.
Als je Patrick's link volgt vind je een tabel met de status van de release voor alle lumia versies.
Ik heb nl mijn post gebaseerd op de info in deze tabel.
Gezien de update voor alle niet provider specifieke versies vrijgegeven is, kan je ervan uitgaan dat Proximus de bottleneck is in de vrijgave voor de Proximus versie van de lumia 820.
Dus treed ik Patrick nogmaals bij en vrees ik voor een aan de gang zijnde ping pong spel.

mvg,

Serge
De updates worden steeds door de fabrikant vrijgegeven. Het is uiteraard afhankelijk van de provider, regio, .... Van zodra dat Nokia dit vrij geeft, kunnen jullie dit dowloaden.
Ik kan bij deze nogmaals bevestigen dat wij geen updates vrijgeven maar de fabrikant.

Bedankt voor jullie begrip en geduld.

Mvg Eva
Reputatie 7
Badge +1


ik heb dat ook al eens ondervonden met apparaten (tablet en smartphone) van Medion (Aldi). TV-Overal draaide hier niet op omdat hun apparaten geroot zouden zijn vlgs Belgacom...echter niet vlgs Medion en de Root Checker app. Sedert verleden week ging het eindelijk wel .

Reageer