Beantwoord

Wijzigingen Producten en diensten zonder contact?

  • 29 June 2017
  • 8 reacties
  • 371 Bekeken

Ik heb net een bevestiging van een wijziging ontvangen zonder voorafgaand telefonisch of online contact met mij of mijn man.
De datum van mijn aanvraag staat begin deze week en is reeds actief.
Is er soms nog iemand met dezelfde ervaring?
Kan dit wettelijk zo maar?
Ik heb hier een naar gevoel bij.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 30 June 2017, 15:41

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste,

Over welke wijziging gaat het?

mvg.
Dat is nu net het probleem
Enkel bij het product Internet staat Mobile internet Gewijzigd en bij Packs Internet + TV staat behouden met een andere prijsvermelding dan op mijn afrekening.
Reputatie 5
Badge +3
Raar! Je kan nog tot 22u terecht op de klantenzone 080022800.
Technische dienst tot middernacht op hetzelfde nummer.

mvg
Beste
We trachten al een volledig uur om binnen te geraken telefonisch.
mvg
Reputatie 5
Badge +3
Normaal gaat dit tamelijk vlug, het is zo dat de medewerkers van het proximus team op dit forum mee lezen en bijna altijd de gepaste info aanbieden die tot een oplossing leid.
Je kan ook opteren om een privé bericht te sturen.
https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679
succes
Na telefonisch contact blijkt het te gaan over een update van het product Mobile internet.
Nu gerust gesteld.
De brief kan wel duidelijker opgesteld worden, een werkpunt.
Reputatie 5
Badge +3
Je hebt toch een brief ontvangen?
Meer info:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-trekt-het-inbegrepen-mobiele-datavolume-drastisch-omhoog-vanaf-1-augustus-2017-39413

Mvg.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Cindy,

Deze wijziging betreft het activeren van de National CAP 60 op het mobiel internet simkaartje inbegrepen in jouw pack. Deze wijziging is gebeurd door Proximus.

Groetjes,

Antonella

Reageer