Skip to main content
Eind maart werd ik gebeld door Proximus om mijn abonnement te veranderen naar Familus. Dit zou voor mij voordeliger zijn. De dame aan de telefoon beloofde mij een gratis Tv-bundel. Ik wou dit in eerste instantie niet omdat ik in het verleden al verschillende problemen met de facturatie heb gehad (er werden zaken aangerekend die ik niet had). Na aandringen, van de telefoniste, heb ik dan voor Belgisch voetbal gekozen. Nu blijkt dat deze bundel aangerekend wordt. Deze praktijken zijn onaanvaardbaar.
Indien men opgebeld wordt voor een verandering van abonnement eerst vragen dat ze dit per mail op willen sturen voordat je iets accepteerd.

Telefonisch heb je niets om op terug te vallen. Jammer dat dit nog steeds gebeurd.
nee, dat is niet ok als het aangerekend wordt : ik wil dit graag laten nakijken en rechtzetten/bespreken.



Graag je klantgegevens via een privébericht naar het Proximus Team :



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Reageer