Bij het bekijken van een film op NPO3 kwam bovenaan op het scherm de melding dat de zender zou overgaan naar HD en dat als je over een HD decoder beschikt je contact moest opnemen met volgende website www.canaldigitaal.nl/eindeSD. Wordt die aanpassing door Proximus gedaan of moet ik als klant toch deze website raadplegen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Dat is gewoon een bericht van NPO voor de canal digitaal klanten. Voor u verandert er niets.
MVG
Dat is gewoon een bericht van NPO voor de canal digitaal klanten. Voor u verandert er niets.
MVG
Hier loopt al een uitvoerige discussie over op het forum, daar best ook eens gaan kijken.
-> https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/npo-zenders-einde-sd-34303
Dit gezegde zijnde, moest het van toepassing zijn bij proximus dan zou proximus deze aanpassingen doen
-> https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/npo-zenders-einde-sd-34303
Dit gezegde zijnde, moest het van toepassing zijn bij proximus dan zou proximus deze aanpassingen doen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.