Hallo,
Twee weken geleden heb ik online mijn mobiel internetabonnement "Evening & Weekend one" omgezet naar "Mobile Internet Daily 12M". Ik heb een bevestigingsmail ontvangen van de wijziging. Onder "e-Services" zie ik echter nog steeds "Evening & Weekend one" staan bij mijn verbindingen. Is de wijziging doorgevoerd om moet ik nog iets doen hiervoor?
Alvast bedankt.
Caroline
Bladzijde 1 / 1
zal iets zijn voor Eva,
je kan misschien best al uw gegevensnalaten of via privébericht sturen naar haar, zal ze nodig hebben om jou zaak te bekijken
mvg
je kan misschien best al uw gegevensnalaten of via privébericht sturen naar haar, zal ze nodig hebben om jou zaak te bekijken
mvg
Beste Caroline C,
Kan u via privé-bericht uw gegevens even doorsturen?
- eventueel klantennr?
- eventueel gsmnr van mobile internet?
- contactnr?
- op wiens naam staat dit?
Ik kijk dit dan na in ons systeem en laat u iets weten.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw gegevens even doorsturen?
- eventueel klantennr?
- eventueel gsmnr van mobile internet?
- contactnr?
- op wiens naam staat dit?
Ik kijk dit dan na in ons systeem en laat u iets weten.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.