Vraag

Wijzigen pack en EPP

  • 12 December 2016
  • 1 reactie
  • 523 Bekeken

Dag,

Ik had tot vandaag een comfort pack (internet + proximus tv + vaste lijn). Sinds 1 jaar genoot ik ook een EPP korting via mijn werkgever
Vandaag heb ik naar de klantendienst gebeld om mijn pack te laten wijzigen naar een Familus (zonder tv-bundel). De klantendienst deed onmiddellijk het nodige en nam ook mijn EPP-korting over.
Groot was echter mijn verbazing toen ik daarstraks via Myproximus zag dat er 3,92 euro werd aangerekend voor de aanvraag van mijn EPP?
Waarom dien ik te betalen voor een korting waar ik, via mijn werkgever, recht op had?
Zal dit bedrag (3,92 euro) van mijn factuur afgetrokken worden?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Taz1234

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer