Kan ik zelf mijn abonnement wijzigen van Smart25 naar Smart 15? Of moet ik hiervoor naar een Proximuswinkel?
Bladzijde 1 / 1
Het zou inderdaad het beste zijn van naar een Proximus winkel te gaan, eventueel kan je ook naar de klantendienst bellen.
of via online formulier => http://proximus.be/contact
Bedankt voor de info, ik heb ondertussen de on-line manier gevonden en uitgevoerd
En nu afwachten wat er uit de bus komt.
Overdracht van abonnement was op een klein half uurtje bevestigd met een sms op mijn gsm.
Ik volgde deze link: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Ik volgde deze link: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Inderdaad die link was ik al terug vergeten, oud zijn hé 😉
Van oud gesproken, Gaston Berghmans is nog 90 jaar geworden maar jammer genoeg vandaag gestorven. 😞
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.