Skip to main content
Hallo,

Ik wacht inmiddels al 4 maanden op het beloofde Party Pack aangeboden tijdens jullie aktie in Januari. Mijn (606256612) status is op 18 maart veranderd naar 'accepted' (www.belgacom-webdeal.be) maar daar is het ook allemaal bij gebleven. Ik kan begrijpen dat door het succes van de aktie de levering wat langer duurt, maar dit slaat echt alles.

Is er iemand (Eva) die me een update kan geven met een datum van levering?

Bedankt,

Peter

Beste Peter,

U moet uw vraag stellen via onderstaande website.

Wij hebben hier helaas geen zicht op.

Zij zullen u dan antwoorden.

http://www.belgacom-webdeal.be/nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Eva

Wat moet ik doen indien ik geen antwoord meer krijg van info@belgacomwebdeal.be

De laatste email is exect 2 weken geleden verstuurd, ik heb geen reaktie gehad.

Bedankt,

Peter

Geweldig, zojuist een antwoord gekregen, wooohoooo!

Beste,

Jammer weten wij niet precies de wachttijden voor de levering van uw

spelconsole Wii.

Met vriendelijke groeten,

Het Belgacom-team

Peter indien je het moest van doen hebben je kan ook contact nemen via BGC Webdeal webformulier : HIER te klikken

groetjes,

Elsa

Bedankt Elsa, dit formulier verstuurd een email naar https://mailto:info@belgacomwebdeal.be" rel="nofollow

Iedere keer als je een email/webformulier verstuurd, krijg je het standaard 'template' antwoord.

Indien je de klantendienst belt (0800-22800) vertelt Belgacom (en Eva...) je dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de levering van de Wii's - alhoewel ze ondertekenen met het 'Belgacom team' - en dat ze niets voor je kunnen betekenen. Kortom je sluit een contract af met Belgacom, maar bij het ingebreke blijven, geven ze niet thuis en schuiven ze het af naar hun 'leverancier'.

Makkelijk toch!

Ik heb idem voor.

Half maandelijks mail ik wel eens om de stand van zaken te weten. steeds krijg ik antwoorden naast de kwestie.

Vandaag echter werd mijn humeur op de proef gesteld. Na reeds letterlijk te hebben gehoord dat mijn aanvraag werd aanvaard kreeg ik vandaag als antwoord: dat ik niet voldoe aan de vooropgestelde voorwaarden:

echter:

- inschrijving via website: DONE

- nieuwe klant tijdens de maand Januari: DONE

- aankoop via internet: DONE

Hoogst bizar, toch?

Ik ben erabsoluut niet over te spreken en pik dit soort dingen niet

Reageer