De Wifi werkt weer eens niet...het lichtje knippert voortdurend.
Twee weken geleden is men hiervoor langsgeweest, we kregen een nieuwe modem, ik kocht een wifi versterker van 100 €.
Helaas kunnen we vandaag, een verlofdag, weer niet op het internet of netflix.
Ik heb gebeld maar de dienst is gesloten.
Wat nu?
Kan ons hier iemand helpen? Modem afzetten hebben we ondertussen al 5 keer gedaan.
Mvg
Ann
Bladzijde 3 / 3
Dit is goede service van PX zoals het hoort incl. de geste. Heb zelf nog nooit een commerciele geste gekregen.
Dag AnnB,
Ben blij dat de dossierbeheerder je gecontacteerd heeft met een goede oplossing.
Prettige feestdagen alvast!
Groetjes,
Antonella
Ben blij dat de dossierbeheerder je gecontacteerd heeft met een goede oplossing.
Prettige feestdagen alvast!
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.