Twee weken geleden is men hiervoor langsgeweest, we kregen een nieuwe modem, ik kocht een wifi versterker van 100 €.
Helaas kunnen we vandaag, een verlofdag, weer niet op het internet of netflix.
Ik heb gebeld maar de dienst is gesloten.
Wat nu?
Kan ons hier iemand helpen? Modem afzetten hebben we ondertussen al 5 keer gedaan.
Mvg
Ann
Beste antwoord door ThomasP
Hey AnnB, fijn om te horen dat alles terug werkt. Een herstart van de bbox is inderdaad zowat de FirstAid voor de meeste problemen.
Ter info, het flikkeren van het wifi lampje is normaal en indiceert dat er activiteit is. Zodra er een toestel verbonden is op de wifi, is dit vaak al voldoende voor de LED om te flikkeren.
Bekijk origineel
Ter info, het flikkeren van het wifi lampje is normaal en indiceert dat er activiteit is. Zodra er een toestel verbonden is op de wifi, is dit vaak al voldoende voor de LED om te flikkeren.