Vandaag ongeveer 1 uur aan de lijn gehangen , 9 keer in wacht gezet en 4 keer doorverbonden.
Volgens de "expert" van proximus is het onmogelijk om het wachtwoord / beveiliging te wijzigen van de BBOX 3.
Er bestaat nochtans een volledige support pagina om dit te doen. ( bestaat volgens proximus niet 😃 ) :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html#/bbox3 .
De expert wist me ook te vertellen dat het onmogelijk is om een bbox 3 te hacken x'D x'D x'D. Over incompetentie gesproken. Probeem geraakt maar niet opgelost , ook als ik de stappen op de niet bestaande support pagina volg.
Is er iemand van proximus met wat meer verstand?
Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Dag, bedoel je het wifi wachtwoord ? Dit zou je zeker moeten kunnen aanpassen zoals aangeduid is op onze website. Wel heb ik al gemerkt dat sommige browsers niet altijd al de opties duidelijk weergeven.
Via welke browser probeer je dit aan te passen ? Heb je al eens geprobeerd op een ander toestel ? En waar loopt het precies mis in de procedure?
Via welke browser probeer je dit aan te passen ? Heb je al eens geprobeerd op een ander toestel ? En waar loopt het precies mis in de procedure?
Ja ik bedoel het wifi wachtwoord. Wanneer ik de stappen volg dan krijg ik de boodschap submit error.
Ik kan dus de beveiliging van mijn wifi ( die momenteel uit staat ) en het wachtwoord niet wijzigen.
Ik heb dit al geprobeerd op verschillende toestellen/browser. Momenteel op Win 10 edge. Chrome , explorer ook al geprobeerd.
Ik kan dus de beveiliging van mijn wifi ( die momenteel uit staat ) en het wachtwoord niet wijzigen.
Ik heb dit al geprobeerd op verschillende toestellen/browser. Momenteel op Win 10 edge. Chrome , explorer ook al geprobeerd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.