Wifi Proximus FON via tablet Galaxy

  • 2 August 2017
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

probleem om WIFI verbinding te maken met tablet GALAXY tab A model SM T 550.blijft onveranderd.
Telkens ik met mijn tablet WIFI verbinding probeer via proximus fon, wordt ik onmiddellijk uitgelogd en zoekt mijn tablet andere hotspots.
ook in de proximus winkel weet men niet hoe een bepaalde instelling vermoedelijk moet gewijzigd worden in mijn tablet
graag help aub

9 reacties

Als je dit doet via een ander toestel lukt het dan wel, want zou kunnen dat het niks met je tablet te maken heeft dan.
Naast de vraag van Martin, wat ook handige info is:
- heb je het enkel voor bij PROXIMUS_FON of ook wanneer je met PROXIMUS_AUTO_FON wil verbinden?
- is het steeds op dezelfde hotspot dat je het probleem hebt? Of ook bij verschillende hotspots?
- maak je verbinding via de Proximus hotspot app? Of manueel?

Dit kan helpen sneller tot de oorzaak van het probleem te komen 😉
MET MIJN LAPTOP LUKT HET WEL
PROBLEEM MET TABLET ZOWEL BIJ FON ALS MET AUTO FON
VERSCHILLENDE HOTSPOTS GEPROBEERD EN NERGENS LUKT HET MET TABLET
ZOWEL MET DE APP ALS MANUEEL
Reputatie 6
Badge +3
Probeer eens andere browser app bv Google Chrome in plaats van Android web browser om manueel in te loggen.
Het zal hem zeker wel ergens anders zitten want met de app werkt het ook al niet?
idd, noch via app, noch via browser......
Heb je per toeval Mcafee op je tablet staan? Heb ergens gelezen dat dit ook al eens problemen kan geven...
ik heb daar inderdaad ook iets van gelezen op het userbase.be/forum, maar in het algemeen is het altijd best bij dergelijke problemen van een virusscanner effen uit te zetten als test.
Dries2505 & Martin,
Mc Afee- webbeveiling had idd wifi-netwerk Proximus Fon uitgeschakeld wegens niet veilig voor Fin. transacties & Chat.
manueel diende ik dus op mijn tablet "altijd verbinden" met Proximus Fon toe te laten,
het duurt soms wel vrij lang vooraleer de webbrowser (google) de effectieve verbinding maakt. .....,
in 't week-end probeer ik het ook op een andere locatie .
Met dank voor jullie tips !😉

Reageer