Beste,
wat moet ik doen? gisteren viel het netwerk weg, nu kan ik vandaag wel via WIFI terug op het net , niet via het kabeltje want dan krijg ik geen verbinding. nu zit ik dus op het net maar onbeveiligd en mijn wifi configuratie is weg, wat moet ik doen?
Kan er iemand mij helpen?
Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Factory Reset van de modem is hier aangewezen. Maar gewoon eens aan en uitzetten eerst, om te zien of het helpt.
Kijk hier eens:
http://belgacomhulp.x10.mx/BBOX2.html
Daarna wél je Wifiprofiel terug instellen (WPA2 met wachtwoord)
Kijk hier eens:
http://belgacomhulp.x10.mx/BBOX2.html
Daarna wél je Wifiprofiel terug instellen (WPA2 met wachtwoord)
beste, dat durf ik niet aangezien ik geen verbinding heb via mijn kabeltje en naar het schijnt kan je het alleen maar aanpassen als je vaste verbinding hebt. toch proberen?
Welke lampjes branden op je modem?
Ben je zeker dat je nog op jouw draadloos netwerk zit en niet op dat van de buren?
Ben je zeker dat je nog op jouw draadloos netwerk zit en niet op dat van de buren?
Je mag dit ook draadloos proberen hoor. Ik heb dit ook al gedaan. Je zal dan gewoon tijdens de factory reset de verbinding kwijt raken maar na de factory reset moet je ofwel zoeken naar een wifi die onbeveiligd zal zijn en ik denk die bbox zal noemen ofwel kan je na de factory reset een kabeltje aansluiten en zo je instellingen doen. Indien het via het kabeltje nog niet werkt zal je bbox welicht stuk zijn. Je kan deze gratis omruilen in je belgacom verkooppunt.
Je kan ook een hardware factory reset doen. Hier zie je hoe je dit kan doen. Dit moet dan niet via het kabeltje en niet via wifi verbonden zijn om dit te doen.
Beste inge,
U kan hiervoor een reset uitvoeren zoals hierboven uitgelegd staat. Normaal zal het daarna met een kabel wel moet werken.
Als dat niet het geval is dan kan u best eens contact opnemen met onze technische dienst op het nummer 0800 22 800, 7/7 tot 22u.
Als u niet zeker bent dat u met het juiste netwerk verbonden bent dan kan u de naam van uw netwerk terug vinden op uw modem, naast SSID.
Mvg,
Eva van Belgacom.
U kan hiervoor een reset uitvoeren zoals hierboven uitgelegd staat. Normaal zal het daarna met een kabel wel moet werken.
Als dat niet het geval is dan kan u best eens contact opnemen met onze technische dienst op het nummer 0800 22 800, 7/7 tot 22u.
Als u niet zeker bent dat u met het juiste netwerk verbonden bent dan kan u de naam van uw netwerk terug vinden op uw modem, naast SSID.
Mvg,
Eva van Belgacom.
beste allen, bedankt. het werkt terug, het enige dat ik moest doen was het kanaal aanpassen en dan ging het vanzelf, nu ja, na alles opnieuw te configureren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.