Hallo
sinds kort heb ik een I phone 4 16gb. het lukt mij niet om de iphone te verbinden met het draadloos netwerk
thuis via de Bbox2. Met 2 draadloze laptops en mijn HTC Ttytn ll heb ik geen enkel probleem maar met de iphone lukt het niet.
De Iphone herkent het netwerk wel, het signaal is goed maar na het ingeven van het paswoord komt de melding "kan geen verbinding maken" Ik ben zeker dat het paswoord goed is, heb dit met knippen en plakken gedaan.
ik maak in de bbox gebruik van WPA beveiliging en een lang paswoord.
iemand hier een oplossing voor ?
alvast mijn dank.
Bladzijde 1 / 1
Probeer eerst verbinden te maken met beveiliging uitgeschakeld op de modem.
Mvg Jerom
Mvg Jerom
Hallo
dank voor de reactie.
zonder beveiliging lukt het wel. Ik ben absoluut zeker dat het paswoord correct is.
heb wpa + tkip beveiliging in de router ingesteld en passphrase, zou het daaraan kunnen liggen ?
nogmaals dank
dank voor de reactie.
zonder beveiliging lukt het wel. Ik ben absoluut zeker dat het paswoord correct is.
heb wpa + tkip beveiliging in de router ingesteld en passphrase, zou het daaraan kunnen liggen ?
nogmaals dank
Heb dit ook voorgehad en was er ook zeker van dat mijn paswoord correct was. Maar blijkbaar was dat toch veranderd, het rare is dat beide laptops altijd zijn blijven werken. Als je het zeker wil weten surf dan naar 192.168.1.1 en ga naar advanced settings en dan kan je je paswoord zien.
wederom bedankt, maar het is juist dat ik het paswoord vanuit de bbox heb overgenomen dmv kopieren en plakken dat ik ervan overtuigd
ben dat dit correct is ...........
ben dat dit correct is ...........
probeer eens met je wachtwoord te typpen, bijinternetbanking wil het bij mij ook nooit lukken met kopieren en plakken
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben eind vorige week verhuisd en heb mijn bbox 2 meegenomen. Een technicus van Belgacom is het komen installeren en alles werkt. (Belgacom TV, Telefoon, Wifi op computer, Wifi op Blackberry) MAAR niet Wifi op iPhone. Ik heb dezelfde wachtwoord als vroeger. Trouwens, het was de eerste keer dat de Blackberry werd verbonden tot de Wifi, dus dit betekend dat mijn wachtwoord correct is.
Ik heb een iPhone 4 en hij herkent de Wifi. Ik moet dan mijn WEP wachtwoord geven maar telkens zegt mijn iPhone dat de verbinding onmogelijk is.
Weet iemand van hier of van Belgacom wat ik moet doen? Zou het wijzigen van WEP naar WPA wachtwoord iets wijzigen? Zo te zien ben ik niet de enige die dit heeft, maar ik heb nog geen duidelijk anwtoord gevonden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb een iPhone 4 en hij herkent de Wifi. Ik moet dan mijn WEP wachtwoord geven maar telkens zegt mijn iPhone dat de verbinding onmogelijk is.
Weet iemand van hier of van Belgacom wat ik moet doen? Zou het wijzigen van WEP naar WPA wachtwoord iets wijzigen? Zo te zien ben ik niet de enige die dit heeft, maar ik heb nog geen duidelijk anwtoord gevonden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Beste flashcs,
Normaal zou het feilloos moeten werken met een WPA en WEP beveiliging.
We hebben dit ook grondig getest met een B-box 2 en een iPhone 4(met de laatste firmware 4.3.5). We hebben zowel een WPA(passphrase, TKIP) en een WEP(64bits en 128bits) beveiliging getest.
Wat u nog kan doen is met een andere beveiliging proberen WPA of WEP en een ander wachtwoord.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Normaal zou het feilloos moeten werken met een WPA en WEP beveiliging.
We hebben dit ook grondig getest met een B-box 2 en een iPhone 4(met de laatste firmware 4.3.5). We hebben zowel een WPA(passphrase, TKIP) en een WEP(64bits en 128bits) beveiliging getest.
Wat u nog kan doen is met een andere beveiliging proberen WPA of WEP en een ander wachtwoord.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
verander het wifi-kanaal eens naar een kanaal onder de 9
Beste axs,
Het werkt! Eindelijk. Bedankt voor je hulp. Ik heb het op kanaal 8 gezet.
Het werkt! Eindelijk. Bedankt voor je hulp. Ik heb het op kanaal 8 gezet.
Apple en compatibiliteit / volgen vd OFFICIELE standaard... erg!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.