Beste,
Ik heb sinds kort een Internet On Gsm abonnement, probleem is nu dat als ik via wifi op internet wil (mijn draadloos netwerk thuis), dat niet meer lukt op mijn gsm (een ericsson vivaz). Wanneer ik bij instellingen naar "connectiviteit" ga, zie ik wel de naam van mijn wifi-netwerk staan, maar als ik wil verbinden, zegt het dat het de verbinding niet kan vinden (en wifi niet beschikbaar is). Het staat ook bij de toegangspunten. Ik ben er eerder wel opgekunnen (heb mijn WEP netwerksleutel ingegeven), maar plots lukt het dus niet meer. Via laptop heb ik wel draadloos internet. Iemand die me hierbij kan helpen??
Alvast hartelijk bedankt!!
Sara
Bladzijde 1 / 1
beste
je zou eens kunnen proberen met uw netwerk te verwijderen en terug in te geven, wie weet .....
mvg
je zou eens kunnen proberen met uw netwerk te verwijderen en terug in te geven, wie weet .....
mvg
Beste Xenne,
Je bedoelt het draadloos als toegangspoort verwijderen, en dan opnieuw zoeken en sleutel ingeven? Dat heb ik al geprobeerd, zonder resultaat echter...
Mvg
Je bedoelt het draadloos als toegangspoort verwijderen, en dan opnieuw zoeken en sleutel ingeven? Dat heb ik al geprobeerd, zonder resultaat echter...
Mvg
dat bedoelde ik inderdaad, Sara...
probeer evt eens de moden opnieuw op te starten.
en heb je al eens geprobeerd of je nog draadloos kan verbinden met een ander wifi netwerk?
mvg
probeer evt eens de moden opnieuw op te starten.
en heb je al eens geprobeerd of je nog draadloos kan verbinden met een ander wifi netwerk?
mvg
Die modem herstarten zal ik vanavond eens proberen, maar vraag me af of dat iets zal veranderen aangezien ik wel op mijn laptop draadloos kan werken. Misschien iets met de instellingen van de router, maar weet niet hoe ik daar aan moet beginnen..
Ik heb nog niet met een ander wifinetwerk geprobeerd, zal dat één dezer ook eens proberen. Bedankt voor de tips in ieder geval.
lk blijf wel denken dat het misschien één of andere instelling in mijn gsm moet zijn ofzo, dus zal als dit alles niet lukt, eens naar de telefoonwinkel moeten...
Groetjes,
Sara
Ik heb nog niet met een ander wifinetwerk geprobeerd, zal dat één dezer ook eens proberen. Bedankt voor de tips in ieder geval.
lk blijf wel denken dat het misschien één of andere instelling in mijn gsm moet zijn ofzo, dus zal als dit alles niet lukt, eens naar de telefoonwinkel moeten...
Groetjes,
Sara
modem heropstarten zou eventueel wel kunnen werken.
ik heb eigenlijk hetzelfde als ik bij m'n zus kom (wel andere provider), als ik daar het wifi signaal wil gebruiken met m'n gsm lukt het soms ook niet (terwijl het wel werkt op haar pc/gsm) - router eens heropstarten en daarna lukt het probleemloos - een verklaring heb ik er nog niet voor gevonden?
mvg
ik heb eigenlijk hetzelfde als ik bij m'n zus kom (wel andere provider), als ik daar het wifi signaal wil gebruiken met m'n gsm lukt het soms ook niet (terwijl het wel werkt op haar pc/gsm) - router eens heropstarten en daarna lukt het probleemloos - een verklaring heb ik er nog niet voor gevonden?
mvg
OK ik laat je weten of het lukt 😃 Bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.