Beantwoord

Wifi

  • 9 October 2017
  • 8 reacties
  • 378 Bekeken

We hebben al sinds vier uur geen wifi meer. Al van alles geprobeerd, gereset, stekker uitgetrokken, niets helpt. Ligt het probleem bij Proximus zelf?
icon

Beste antwoord door AndyR 9 October 2017, 21:02

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Lotteke,

Mogelijk is je WiFi uitgeschakeld heb je deze stap al eens geprobeerd?

Indien dit niet heeft geholpen kan je me altijd een privebericht sturen met daarin je klantennummer en dat bekijk ik het verder voor je na!
welke lichtjes lichten er op, op je bbox3
heb je nog internet als je met een utp kabel verbonden bent aan een computer.

Ik heb nog zo een ander bakje . een wit
Ach ja nog een bbox2 dan

Reputatie 7
Badge +4
Dus indien Wifi lampje uit en @ internet lampje aan, zoals AndyR opgaf via ondervermelde werkwijze proberen Wifi terug op te zetten

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_deactivate/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/hoe-wifi-uitschakelen.html#/bbox2
Niet vergeten als ze aangeeft van een reset gedaan te hebben zal dit ook niet het geval zijn!

ik denk dat Andy van het proximus team dit nu wel verder zal afhandelen met lotteke en mss kan er dan ook voor een bbox3 gezorgd worden, nu hij er toch mee bezig is, aangezien die toch stilletjes aan van de markt verdwijnen en zeker als er hier al sprake is van vdl2/vectoring (en mss zelf al van 1.1 Mhz. vectoring)

Louter nog ter info : betekenis bbox2 led lampjes
Reputatie 5
Badge +3
Inderdaad, ik ben dit samen met Lotteke aan het verder afhandelen. Merci voor jullie hulp!
Ik wist dat het in goede handen was 👍🏼

Reageer