Beantwoord

Wifi

  • 31 januari 2017
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Sedert een paar dagen kan ik geen verbinding maken via wifi , krijg niks te zien als ik wifi inschakelen , er staat geen netwerken vermeld . Samsung S5 Neo , reeds vanalles gedaan , resetten naar fabrieksinstellingen , modem gereset , stekker eruit , wat ik nog niet gedaan heb is Proximus buitengegooid , maar dat zal niet lang meer duren . 😠
icon

Beste antwoord door Wim VL 31 januari 2017, 16:34

Anita,

Je wifi wordt nochtans wel uitgezonden. Vind je nergens WiFi-2.4-4F68 terug in de lijst? Zie je wel andere netwerken op misschien andere plaatsen? Heb je al eens met een ander toestel geprobeerd?

MVG,

Wim
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Anita,

Je wifi wordt nochtans wel uitgezonden. Vind je nergens WiFi-2.4-4F68 terug in de lijst? Zie je wel andere netwerken op misschien andere plaatsen? Heb je al eens met een ander toestel geprobeerd?

MVG,

Wim
neen geen netwerken te zien , maar is intussen opgestuurd naar herstel dienst van Proximus , DrMobile. was nog in garantie .

Reageer