Ik werd door de klantendienst doorverwezen naar een "Proximus center" waar ik ontzettend grof behandeld geweest ben en waar men mij absoluut niet geholpen heeft. De man had ook geen goed woord over voor Proximus. Nu vroeg ik me af: hoe worden die "centers" eigenlijk geselecteerd? Zijn er minimumvereisten naar klantvriendelijkheid, diensten of voorraad, of kan iedereen zo'n sticker op z'n ruit hangen op op de website als 'Proximus center' komen? Iemand hier die dit weet? En kan Proximus iets met klachten over centra, of hebben ze eigenlijk niets met die winkels te maken?
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
Proximus centers vind je hier:
https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/producten/r-orphans/vind-een-proximus-center.html
PS: Partners van Proximus zijn met een ander symbool aangeduid
Proximus centers vind je hier:
https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/producten/r-orphans/vind-een-proximus-center.html
PS: Partners van Proximus zijn met een ander symbool aangeduid
Yep, hij staat in die lijst. Maar wat ik me dus afvraag is hoe hij op die lijst geraakt is? En of er een soort minimumvereisten zijn om een Proximus center te mogen zijn, of of iedereen dat mag worden en Proximus zelf er verder ook niks over te zeggen heeft?
Iemand van de Proximus medewerkers zal je hier wel meer details kunnen over geven, dus t' zal afwachten zijn tot er één van hen reageert.
Mvg,
Martin.
Mvg,
Martin.
Dag Eldebe,
De service dat geboden wordt in de shops is voor Proximus zeer belangrijk, ook al zijn het partners of indirecte verkopers.
Daarom ontvang ik graag deze info via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679:
- het tijdstip van je bezoek
- welke shop?
- wat is er gebeurd?
Dank u wel en alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
De service dat geboden wordt in de shops is voor Proximus zeer belangrijk, ook al zijn het partners of indirecte verkopers.
Daarom ontvang ik graag deze info via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679:
- het tijdstip van je bezoek
- welke shop?
- wat is er gebeurd?
Dank u wel en alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.