Zij zelf zijn wel in de fout. Ten eerste zijn het rekeningen van eind december en begin 2016 voor een bedrag van 102€ 45 . Ten tweede heb ik dit contract langs de telefoon opgezegd mij werd gezegd dat alles ok was. Dit moest schriftelijk gebeuren zegt men nu maar ik heb dat nu nog niet schriftelijk gedaan en nu kon het wel. Begrijpt iemand dit! Ten derde als je zo lang niet zou betalen sluit men dat toch gewoon af. Ten vierde ook weer een fout ze hebben alles verstuurd naar een ander adres. Ten vijfde heb ik via zoomit de betalingen met de bank telkens respons daarop gegeven met vermelding dat ik het contract had geannuleerd maar blijkbaar doen ze daar geen moeite voor. Nu wil ik klacht indienen kan iemand mij zeggen waar ik dit het beste doe, ik laat het hier zeker niet bij! Dan zijn er zal geen naam publiekelijk vernoemen die erg arrogant zijn en niet voor reden vatbaar.:@:@:@:@:@
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.