Werkt stemmen via rode knop nu eigenlijk?

  • 24 April 2011
  • 17 reacties
  • 3357 Bekeken

  • Practitioner
  • 726 reacties
Iep,

Wij proberen hier al 3 weken aan een rij te stemmen via de rode knop op VTM (Idool ofzo).
En dit heeft nog nooit gewerkt, we kregen altijd authentication failure.

Ligt dit enkel bij ons, of hebben nog mensen hier last van?

17 reacties

Badge
Ik heb dit ook eens willen doen om via sie rode knop dat was toen iets anders maar zijn al je gegevens ingegeven in je decoder?Ik dacht dat dit nodig was.
ja, is allemaal ingegeven. Die gegevens zijn trouwens niet echt nodig denk ik.
Ook werkte dit vroeger "perfect."

Perfect tussen quotes, want 9/10 gaf dit ook timeouts en dergelijk.
Reputatie 5
Badge +2
Er zijn af en toe ook problemen met Vlaanderen Vakantieland op Eén: de ene keer kan je wél stemmen via de rode knop, de andere keer niet.

Mvg
Badge
Ik heb het eens proberen te gebruiken voor zo een programa op één geloof ik dat was voor iets te winnen en toen lukte het niet maar ik had ergens gelezen dat je je gegevens moest invullen voor aan zulke zaken te kunnen deel te nemen.
Reputatie 5
Badge +2
Dat de gegevens moeten ingevuld worden is evident, maar ik bedoelde dat de stemmogelijkheid (het menu voor te stemmen) er niet altijd is terwijl het normaal wel zou moeten.

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij is dat ook nog nooit gelukt. Ook altijd foutmelding.
aangezien nog mensen dit hebben, is de kans groot dat het niet alleen aan mij ligt.. 😛

EVA?
Reputatie 7
Badge +1
Dus duidelijk nood aan een "bugfix"....dat brengt anders aardig wat geld op voor Belgacom en voor de TV-zenders.....ze snijden dus "in eigen vlees". Hier doet nu eens eindelijk alleen de klant profijt !! tenzij hij in de plaats met SMS werkt natuurlijk....
Voor de uitzending van vrijdag 22/4 waren er problemen om te stemmen via BGC-TV, dat hebben ze toen in de uitzending gezegd.
nog nooit gestemd met rode knop, en zal ik ook niet gauw doen denk ik... maar ik vraag me af, is dat eigenlijk betalend?

mvg
@Pieter: klopt. Maar ze hebben niks gezegd over de weken ervoor uiteraard.
ik heb ook nog nooit via rode knop durven stemmen omdat ik niet weet wat dit kost want ik neem aan dat dit niet gratis i

hoeveel kost stemmen via rode knop?
wat kost stemmen via rode knop
Hangt dit niet af voor welk programma of doel je stemt ?
Reputatie 7
Badge +1
Dat kost even veel als een SMS om te stemmen. Erf komt op het scherm hoeveel het kost tijdens het programma. Meestal 0,50€ per SMS of stem, maar dat kan soms 0,75€ zijn ook. Dat scheelt van zender tot zender.
Badge
Ik dacht dat dit ook nog eens vermeld werd of op het scherm verscheen.
Beste Carmen,


De kostprijs wordt steeds vermeld op het scherm.



Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer