werking klantendienst-tv replay

  • 7 January 2014
  • 0 reacties
  • 175 Bekeken


Ik had me ingeschreven voor de dienst tv replay. Nadat deze dienst geactiveerd was op 26 november 13, liep mijn decoder steeds vast. Heropstarten,reset,...niets hielp. Toen ik belde nr de klantendienst vertelden deze mij doodleuk dat ze deze dienst niet ondersteunden !?!


Ik moest een e-formulier invullen. Een keer een antwoord gehad met de vraag of het probleem was opgelost, maar dit was niet hetgeval.Na 4 klachten mails zonder reactie een aangetekend schrijven via testaankoop gedaan. Na 14 ! dagen geen digitale tv te hebben gehad, een ticket gekregen voor een andere decoder. Ondertussen waren al mijn opgenomen programma's ook verdwenen.


Ik begrijp dat een nieuwe dienst wat opstart problemen kan geven, maar een klant 14 dagen zonder digitale televisie laten zitten, zonder reactie is er ver over.


Na contact met de klantendienst na een maand, bleek dat mijn klacht was afgesloten wegens ' misverstand van de klant'. Tevens vertelde deze dame me dat ze s'avonds met onderaannemers werken die niet altijd de juiste info geven ( vb het niet ondersteunen van tv repaly)


Uiteindelijk toch een creditnota gekregen.


Eva, dit is toch een brug te ver. Een klantendienst die met onderaannemers werkt en zomaar wat kunnen zeggen, 14 dagen zonder enige reactie een dienst niet leveren, en besluiten dat dit door een misverstand van de klant is!!!


Ik hoop op een reactie van u...


Een zeeeeer ontgoochelde jarenlange klant

0 reacties

Geen reactie

Reageer