Hallo,
ik gebruik deze pay&go kaart voor de besturing van mijn verwarming op afstand en wil hier het minimum euro per jaar aan uit geven vroeger was er geen probleem dan kocht je een p&g kaart en je was voor één jaar gerust voor de vervaldag opnieuw opladen en was weer ok voor één jaar maar met welke p&g kaart kan dit nu nog?
groeten
Axel
Bladzijde 1 / 1
zo ver ik weet is dit nog niet veranderd met pay&go kaarten ik heb er zo verschillende, maar je moet wel voor minimum 10€ opladen want anders vervalt het na een maand
Hoelang is uw Pay&Go-kaart geldig?
Uw Pay&Go-kaart is 12 maanden geldig vanaf het moment dat u voor de eerste keer belt of gebeld wordt. Dat betekent dat u 1 jaar hebt om uw belkrediet op te gebruiken of uw kaart te herladen. Telkens als u uw kaart herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden verlengd.
Tijdens de laatste maand waarin uw herlaadkaart geldig is, hoort u een verwittigingsbericht wanneer u een oproep tot stand brengt.
Na de vervaldag kunt u niet meer bellen, sms’en, enz. U hebt op dat moment nog 7 dagen om te herladen, zodat u uw Pay&Go-kaart opnieuw kunt gebruiken.
Uw Pay&Go-kaart is 12 maanden geldig vanaf het moment dat u voor de eerste keer belt of gebeld wordt. Dat betekent dat u 1 jaar hebt om uw belkrediet op te gebruiken of uw kaart te herladen. Telkens als u uw kaart herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden verlengd.
Tijdens de laatste maand waarin uw herlaadkaart geldig is, hoort u een verwittigingsbericht wanneer u een oproep tot stand brengt.
Na de vervaldag kunt u niet meer bellen, sms’en, enz. U hebt op dat moment nog 7 dagen om te herladen, zodat u uw Pay&Go-kaart opnieuw kunt gebruiken.
in welk versie van p&g moet dat dan?
of maakt het niet uit elke p&g kaar met 15 € opladen is weer geldig voor één jaar en de 15 € vervalt niet na één maand?
ik heb het nu omgezet naar een p&g +
of maakt het niet uit elke p&g kaar met 15 € opladen is weer geldig voor één jaar en de 15 € vervalt niet na één maand?
ik heb het nu omgezet naar een p&g +
Voor P&g+ staat er wel dat de herlaadbonus maar 31 dagen geldig is op hun site zie omcirkeld in het rood hieronder
ok, draai of keer het hoe je wil, het is alles behalve duidelijk naar welaversie van p&g moet ik dan gaan zodat ik één keer herlaad per jaar
Persoonlijk heb ik deze kaarten :
Pay & Go Easy
Pay & Go Smart
Pay & Go Max
en enkel voor deze weet ik het uit persoonlijke ervaring dat ze 1jaar geldig blijft als je minimum 10€ heroplaadt
Maar pas op mss heb ik mij hierboven niet duidelijk uitgedrukt het gaat enkel over de bonus die één maand geldig is dus niet over het herladen en volgens mij is dit ook de regel dat bij het opladen van je P&G+ 15 voor 15 euro deze ook 1 jaar geldig blijft alleen heb ik daar geen ervaring mee met deze en ook dus geen 100% zekerheid, maar mss komt er straks hier wel iemand langs die daar wel zekerheid over heeft over die P&G+ kaarten.
Normaal staat er op de site onder vragen over Pay&Go het volgende :
Dus op de keper beschouwd is de P&G+ toch ook een Pay&Go !!
Pay & Go Easy
Pay & Go Smart
Pay & Go Max
en enkel voor deze weet ik het uit persoonlijke ervaring dat ze 1jaar geldig blijft als je minimum 10€ heroplaadt
Maar pas op mss heb ik mij hierboven niet duidelijk uitgedrukt het gaat enkel over de bonus die één maand geldig is dus niet over het herladen en volgens mij is dit ook de regel dat bij het opladen van je P&G+ 15 voor 15 euro deze ook 1 jaar geldig blijft alleen heb ik daar geen ervaring mee met deze en ook dus geen 100% zekerheid, maar mss komt er straks hier wel iemand langs die daar wel zekerheid over heeft over die P&G+ kaarten.
Normaal staat er op de site onder vragen over Pay&Go het volgende :
Dus op de keper beschouwd is de P&G+ toch ook een Pay&Go !!
Je kan dit controleren zonder te bestellen want eigenlijk wordt dit toch aangeduid als je op de site :http://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/het-aanbod/prepaidkaarten-.html
op online herladen drukt, daar je gsm nummer invoert en dan op doorgaan klikt -> dan wordt er vermeld hoelang je herlaadbeurt geldig is.
op online herladen drukt, daar je gsm nummer invoert en dan op doorgaan klikt -> dan wordt er vermeld hoelang je herlaadbeurt geldig is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.