Beste,
Ik heb sedert 15 nov. VDSL. Op 192.168.1.1. staat status SHOWTIME. Download rate geeft hij 9064kbps en upload rate 352kbps.
Nu is mijn vraag is dit niet weinig voor VDSL? En klopt de status wel? Heb een speedtest gedaan op speedtest.net en kom upload amper aan 300kbps en download niet boven de 6000kbps.
Mvg Alain
Bladzijde 1 / 1
U staat blijkbaar op een repairprofiel.
Dit betekent dat er vermoedelijk een foutje is geslopen in de installatie.
Eerste wat je kan nakijken is of de splitters correct zijn aangesloten (zie isntallatiekit)
Verder neem je best contact op met 0800 22 700 om na te gaan of het probleem in de binnenhuisinstallatie zit of op de BGC infrastructuur.
Dit betekent dat er vermoedelijk een foutje is geslopen in de installatie.
Eerste wat je kan nakijken is of de splitters correct zijn aangesloten (zie isntallatiekit)
Verder neem je best contact op met 0800 22 700 om na te gaan of het probleem in de binnenhuisinstallatie zit of op de BGC infrastructuur.
da's correct.
indien je het probleem in uw binneninstallatie zou gevonden hebben kan je van het repair vanaf geraken door te bellen naar 0800 22 424 voor een automatische lijntest.
mvg
indien je het probleem in uw binneninstallatie zou gevonden hebben kan je van het repair vanaf geraken door te bellen naar 0800 22 424 voor een automatische lijntest.
mvg
Oké zal eens alles herbekijken. Bedankt voor de snelle reactie!!!
Blijkbaar heb ik zo een NTP2007 doos nodig die zat niet in mijn installatiepakket, waar kan ik die vinden en wat kost deze?
zou er moeten ingezeten hebben in die doos?
die kan je gratis afhalen in een belgacom center
mvg
die kan je gratis afhalen in een belgacom center
mvg
Neen zat er niet in enkel de BBox2 zat er in. Heb deze bij Essec gehaald en ben al eens terug geweest toen hebben ze mij enkel zo'n splitter meegegeven. Nog maar eens terug dan.
beste
wellicht werd u een doos ivm vervanging van een defecte b-box2 meegegeven. U dient doos 16020042 te ontvangen. Terugkeren is dus nodig
muisje
wellicht werd u een doos ivm vervanging van een defecte b-box2 meegegeven. U dient doos 16020042 te ontvangen. Terugkeren is dus nodig
muisje
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.