Skip to main content
Hallo

op 03/04 zijn wij verhuisd en is de installatie vlekkeloos verlopen. Op dat moment zijn wij ook overstapt op Tuttimus.

Zelfde week heb ik nog aangevraagd om "weergave oproeper " te activeren.

Ik kan op MyProximus zien dat deze geactiveerd is, maar in praktijk is die niet actief, iedere oproep komt binnen als anoniem

(ter info : zelfde telefoon toestel en hadden op het oude adres ook de optie en toen werkte het wel

Kunnen jullie dit nazien

groeten

gino
Beste



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël
Hey Gino, ik heb dit even voor je nagekeken maar de weergave oproeper is correct actief. Ik heb hem voor alle zekerheid even gereset. Kan je opnieuw proberen?

Reageer