Hallo
op 03/04 zijn wij verhuisd en is de installatie vlekkeloos verlopen. Op dat moment zijn wij ook overstapt op Tuttimus.
Zelfde week heb ik nog aangevraagd om "weergave oproeper " te activeren.
Ik kan op MyProximus zien dat deze geactiveerd is, maar in praktijk is die niet actief, iedere oproep komt binnen als anoniem
(ter info : zelfde telefoon toestel en hadden op het oude adres ook de optie en toen werkte het wel
Kunnen jullie dit nazien
groeten
gino
Bladzijde 1 / 1
Beste
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Hey Gino, ik heb dit even voor je nagekeken maar de weergave oproeper is correct actief. Ik heb hem voor alle zekerheid even gereset. Kan je opnieuw proberen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.