Beantwoord

Weergave ondertitelingen Food Network

  • 22 August 2017
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Na meer dan een jaar is er opnieuw hetzelfde probleem met de weergave van de ondertitelingen van Food Network:
Wanneer er een zin tevoorschijn komt, dan flikkert/flasht dit voor een halve seconde boven de plaats waar hij zou moeten verschijnen en zakt hij naar beneden. Dit maakt het zeer lastig en irritant om een programma te volgen.

Kan Proximus dit opnieuw nakijken en oplossen? De afgelopen maanden liep het nochtans perfect met de ondertitelingen. Mogelijk moet er opnieuw een update van de firmware gebeuren zoals een jaar geleden. Alvast bedankt!

Mvg
icon

Beste antwoord door KimB 23 August 2017, 10:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Tien, ik ga ervan uit dat je de decoder al eens volledig hebt herstart dmv de stroomschakelaar achteraan? Dit raad ik anders sowieso eerst aan. Controleer nadien of het probleem zich nog steeds voordoet. ik heb het voor alle zekerheid alvast doorgestuurd naar het desbetreffende team en houd je op de hoogte. Alvast mijn excuses voor de hinder.
Reputatie 7
Badge +4
Tien,

Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kan je nog eens proberen?

Groeten,

Kim
Reputatie 5
Badge +2
Dag Kim,

Sorry voor de late reactie, maar intussen is inderdaad alles terug in orde zag ik en kunnen we aangenaam genieten van Food Network! Bedankt voor alle moeite!

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dat is graag gedaan hoor tien!

Groeten,

Kim

Reageer