Skip to main content
Ik heb gemerkt dat er weer een aantal opnames niet gelukt zijn. Ik dacht dat deze problemen van de baan waren, aangezien ik de voorbije 2 maanden geen problemen meer gehad heb met opnames. Maar het probleem is er dus terug.



Ik had dinsdag een film geprogrammeerd, maar deze is niet opgenomen. Maandag is de eerste aflevering van een serie niet opgenomen. Nochtans stonden beide correct geprogrammeerd.

De programmatie van een film vanavond was ook verdwenen, maar die heb ik terug kunnen programmeren.



Kunnen jullie deze opnames terug plaatsen? Ik hoop dat ik via het forum een snellere reactie krijg dan via de helpdesk.
Dag Christophe, over welke opnames gaat het en kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen?

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

MVG, Wim
Je zou normaal nu alle opnames moeten hebben. MVG, Wim
Wim, bedankt voor de zeer snelle oplossing.



Toch 1 kleine opmerking: ik merk dat jullie de ganse serie hebben terug geplaatst, behalve de eerste aflevering. Het is net deze eerste aflevering die ik eigenlijk nodig had. Deze aflevering werd uitgezonden voorbije maandag (7/8), ik dacht rond 21u00.



Mvg, Christophe
Ik kan deze jammer genoeg niet meer terug vinden.
Dat is spijtig. Maar toch bedankt om na te kijken.

Reageer