Nu weer voor de zoveelste keer de volgende foute factuur gehad van Proximus.
Datum 12 mei 2017
Documentnummer 6734869647
Klantnummer 1370462
En alweer is de tv bundel: Belgisch voetbal ten onrechte
aangerekend, ondanks het feit dat ik hier al vele malen voor naar de klantendienst gebeld en gemaild heb en 2 keer zelf naar de Proximus winkel in Neerpelt geweest ben.
Iedere keer wordt mij beloofd dat de fout wordt rechtgezet.
Zie onderstaande mail die ik van u ontving op 25 april.
Sinds half december vorig jaar loopt alles fout.
Het tv toestel waar we 6 maanden op gewacht hebben, is gisteren eindelijk geleverd, waarvoor dank.
Ook de 8 euro korting die u mij beloofde is van de factuur afgetrokken, maar
als u mij dan weer 9,95€ aanrekent voor het voetbal waar zijn we dan mee
bezig.
Onbegrijpelijk, dat Proximus mensen die al jarenlang klant zijn zo in het
zak zet.
Hopelijk komt nu alles eindelijk eens in orde!!
Groeten,
J. Heylen
[b]Dit is de mail die ik op 25 april van Proximus kreeg.
Beste meneer Heylen,
Graag bevestig ik u dat wij contact opgenomen hebben met de IT dienst voor
de aanrekening van de voedbal op uw facturen .
Zij hebben het nodige gedaan zodat u geen aanrekening meer gaat krijgen .
Ook wordt uw tv nog verzonden naar uw huis.
Daarvan zal u nog een sms krijgen van dynalogic .
Ook is het mogelijk om met dynalogic contact op te nemen 0800 15 690 als u
graag wat meer info wenst.
Om de problemen die zich hebben voor gedaan betreffende de foute facturatie
, zullen wij voor u een korting activeren van 8 euro per maand.
Hopend u hier mee van dienst te zijn.
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineel