Weer een extra reden voor potentiele klanten om toch maar voor Telenet te kiezen

  • 5 March 2012
  • 3 reacties
  • 369 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Ik begin me zo stilaan af te vragen of Belgacom nog wel wil concurreren met Telenet. Naast de vele gaten in het zenderaanbod (geen filmkanalen, weinig Duitse en andere internationale zenders, belabberd radioaanbod) heeft Telenet weer iets binnen gehaald.


Gelezen in het nieuwsblad :

De openbare omroep VRT en Telenet hebben de uitzendrechten voor de wedstrijden in de Europa League voor de komende drie seizoenen verworven. Dat maakte de Europese Voetbalbond UEFA bekend.

[/b]De VRT verwierf net zoals de vorige jaren een deel van de uitzendrechten en mag daardoor elke speeldag de belangrijkste wedstrijd uitzenden op Canvas. In tegenstelling tot de vorige jaren zijn de overige wedstrijden niet meer op Exqi, maar wel op betaalzender Telenet te bekijken. Zij zullen elke speeldag een selectie van de overige EL-wedstrijden uitzenden. Die beelden worden verspreid over hun drie sportkanalen. Daarnaast wordt er na elke speeldag op beide zenders nog een overzichtsprogramma uitgezonden.

In Wallonië gingen de uitzendrechten naar RTL.


3 reacties

ja, dit vind ik toch wel een beetje zuur... als de belgische ploegen het goed zouden doen in europa zou dit wel eens pijn kunnen doen. zoals dit jaar met standard, anderlecht & brugge die het goed deden in de euro league... ééntje werd er getoond op canvas, de andere deden hun ding op exqi. helaas in de toekomst op een zender die voor ons niet meer te bekijken is....

mvg
Het probleem is natuurlijk dat er niet veel keuze is, telenet, TV vlaanderen zijn een alternatief.

Ik wacht nog even af en indien er geen verandering komt in het aanbod dan begin is tegen het einde van het lopende contract wel eens om te zien naar iets anders.
Reputatie 7
Badge +1
Wat is het probleem ? De VRT zendt de matchen toch uit ? Ik zal daar te dom voor zijn zeker ? Overstappen omdat die matchen op de openbare omroep komen ? Maakt het iets uit voor je kijkplezier of de VRT die aankoopt bij Telenet of bij Belgacom ? Virtueel ongenoegen dus !

Reageer