Vraag

Wederom vallen we uit de boot :(

  • 6 December 2016
  • 0 reacties
  • 138 Bekeken

Sinds zes jaar horen we steeds hetzelfde antwoord wanneer we proberen om te genieten van een pack-aanbieding. :(

In onze straat is er enkel ADSL verbinding mogelijk. en ze weten niet wanneer daar ooit verandering zal inkomen. Vandaag letterlijk te horen gekregen:" het kan volgende week zijn, maar het kan ook nog tien jaar duren". Pardon?? Alsof we ongelooflijk afgelegen liggen. 50 meter lager dan onze woning ligt er een steenweg en daar hebben ze wél Proximus digitale TV.

Niemand kan antwoorden wanneer de nodige werken zullen gedaan worden om een tussen'hub' te installeren waardoor de mensen in onze straat ook kunnen genieten van pack-aanbiedingen. Ze weten zelfs niet naar wie ik specifiek een vraag kan richten om problematiek aan te kaarten...

Dat wil zeggen dat we tot nu toe apart ons gsm abonnementen(4), ons internet ('start' want voor de rest is het te traag) én analoge TV moeten betalen. Wat alles samen super-duur uitkomt + we surfen aan snelheid te vergelijken met een inbel modem uit 1995.
Gewoon schandalig als men er over nadenkt! 😠 😠 😠 .
Elke keer als we zo'n commercial zien (bv Tutimus) draait ons maag om. Dit neigt naar discriminatie. het lijkt wel 1952 ipv 2016.

WANNEER GAAN ZE EENS WAKKER WORDEN BIJ PROXIMUS?? Als heel de straat naar TELENET is overgelopen? :@

En om helemaal mottig te worden... we worden met regelmaat gebeld door Proximus zelf om te vragen of we interesse hebben om over te schakelen naar digitale TV.

ECHT of wa?? 😠

0 reacties

Geen reactie

Reageer