Webspace


Hallo,

Ik wil graag mijn gratis webspace gebruiken die we bij onze abo kregen.

Ik kwam op onderstaande site terecht, en vind daar onderaan de optie:

https://admit.belgacom.be/eshop/onetelco/be-nl/plaincategory/plc_cz_res_fix_internet_options.page?

  • Gratis web space Alle internetabonnementen van Belgacom omvatten gratis webruimte (50 MB), de ideale manier om een website te creëren met alles erop en eraan.
Ik klik vervolgens op: aan mijn abonnement toevoegen, waarbij ik mijn internet product moet kiezen en ik uiteindelijk uitkom op mijn e-services pagina.
De volgende stap is mij nu onduidelijk, daar ik nergens nog info tegenkom van de (geactiveerde?) webruimte.

Onderaan links, staat wel de optie:



Mijn Shared Hosting



U heeft momenteel nog geen Shared Hosting



  • Bestel
    een nieuwe Shared Hosting

    [/list]
    Als ik hierbij verder ga, dan komk ik aan een laadpagina die het volgende laat zien:

    Geachte Gert De Wilde,

    Binnen enkele ogenblikken krijgt u toegang tot uw persoonlijke startpagina.
    Bedankt voor uw geduld.

    Tot slot kom ik daarna terug op mijn e-services overzicht pagina terecht, en heb ik nog steeds geen enkel idee hoe ik die webspace nu dien te activeren/gebruiken.

    Wie kan me helpen?

    Alvast bedankt,

    Gert



  • 12 reacties

    http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14278" target="_blank


    Elsa
    Bedankt voor het snelle antwoord Elsa!

    Bij het invullen van deze velden krijg ik de melding dat mijn webspace al actief is:



















    Creatie van een persoonlijke webruimte
    Uw aanvraag werd geweigerd omdat u al beschikt over een persoonlijke webruimte op de server.
    Terug naar de eerste pagina

    Als ik deze inlog/wachtwoord kwijt ben (is blijkbaar niet altijd hetzelfde als de inlog van het internet), hoe kan ik deze terug opvragen?

    Deze info vind ik immers niet op die paginas.


    Alvast bedankt,


    Gert
    Badge +1
    Je login en wachtwoord zijn dezelfde als die van je skynet login en paswoord iets in de aard van fa123456@skynet.be en dan je wachtwoord. Nu het kan wel even duren voor je wabspace actief is. Bij mij was dit ook het geval.

    Je kan ook je website bv.: http://users.skynet.be/fa442628/ veranderen naar http://users.skynet.be/pchardware/ .

    Dit kan je hier doen.

    Hier heb je nog wat meer info over je gratis website

    Swimmer niet noodzakelijk mijn paswoord is niet hetzelfde voor beiden.!!

    Als je je paswoord vergeten bent kan je die via een persoonlijk bericht met al je gegevens aan Eva opvragen.

    Een privé bericht naar Eva dat kan je door HIER te klikken

    Elsa

    Badge +1
    Inderdaad dit is niet noodzakelijk maar dan moet je dit zelf veranderd hebben.

    Ik verander soms mijn login paswoord via e-services, maar dan verandert die van je webspace natuurlijk niet mee.

    Elsa
    initieel zijn de paswoorden van de webspace & uw adsl verbinding idd gelijk... maar je kan nadien OFwel het paswoord van de webspace OF die van jouw adsl verbinding wijzigen.

    mvg
    Dus kort samengevat kan de paswoorden appart instellen voor

    1. ADSL (vdsl2) verbinding
    2. e-services
    3. webspace
    Klopt dit ?

    Op den duur zou je je paswoordenbos door je paswoorden niet meer vinden !

    Elsa
    Badge +1
    ja inderdaad zo is het. Ze zouden beter alles regelen via de e-services. Dit komt misschien nog.

    altijd raar gevonden dat van de persoonlijke webspace niets terug te vinden is op jou e-services

    mvg
    Inderdaad xenne,

    Ik heb dit hier en op het oude forum al enkele keren gemeld maar nooit een antwoord gekregen.
    Die webspace is voor BGC blijkbaar niet belangrijk.

    PS jullie vergeten in het lijstje ook nog de eerste mailbox.
    Ook initieel het zelfde login en paswoord.

    mvg
    Dus kort samengevat kan de paswoorden appart instellen voor

    1. ADSL (vdsl2) verbinding
    2. e-services
    3. webspace
    4. mailbox
    aangepast na opmerking van Rik.


    Elsa

    Reageer