Skip to main content
Belgacom stelt gratis webruimte ter beschikking bij een internetabonnement. Ik heb dit dan ook uitgeprobeerd, maar helaas werkt het niet. Na upload van website via FTP filezilla, is website niet consulteerbaar (zie onderstaande boodschap).

1) Na eerste doorname van help op de website toch contact genomen met de helpdesk, en het antwoord was dat ik binnen de 5 minuten zou teruggebeld worden.

2) Echter na 4 dagen nog steeds geen antwoord, opnieuw gebeld en na 20 minuten aan de lijn, wist de belgacom helpdesk medewerker mij te zeggen dat hij niet kon helpen omdat ze geen support geven op de gratis webruimte. Ook doorverbinden met andere dienst was onmogelijk. Ongelooflijk, zeer klantonvriendelijk of incompetent.

3) Via dit forum dan maar een ander Belgacom telnr gevonden, die me opnieuw zouden terugbellen binnen de 5 minuten. Ondertussen al een paar uur verder en nog steeds geen reactie van Belgacom.

Dit is een zeer spijtige manier van klantenservice. Volgens dit forum ben ik inderdaad niet de enige die dergelijke praktijk ervaart (is trouwens voor Belgacom zelf ook niet efficient, maar beseft men dat wel). Hopelijk leest iemand van Belgacom deze boodschap, die misschien toch een technisch advies kan/wil geven, want de help en support op de website geeft hieromtrent onvoldoende info.

Forbidden

You don't have permission to access

/users.skynet.be/username/&&&/&&&/users/4/web/00/00/39/93/85/&&&/1/&&&/0/&&&/

on this server.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying

to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.2.9 (Debian) PHP/5.2.13-0.dotdeb.1 with Suhosin-Patch Server

at file-hostingst222.isp.belgacom.be Port 80
heb je uw website in de juiste folder opgeladen? en/of bevat deze een index.htm of index.html file?

mvg

Hartelijk bedankt Xenne. Ik heb de naam van de file veranderd in index.htm en nu werkt het. Een klein detail, maar een wereld van verschil.

Reageer