website "users.skynet.be/hipshot" regelmatig onbereikbaar

  • 8 May 2012
  • 7 reacties
  • 261 Bekeken

Als abonnee heb ik gratis webruimte ter beschikking waarop ik een website heb gezet; nu blijkt deze regelmatig onbereikbaar te zijn ...
De ene dag geen enkel probleem, de andere dag:
"Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat users.skynet.be[/b] reageert."
Na telefonisch contact met de helpdesk (die mij niet kan helpen wegens geen opleiding op dit vlak ???) richt ik me nu tot deze community.
Als ik via mijn ftp pogramma kijk, is alles perfect in orde en is alles aanwezig maar toch laadt de site niet in IE of Chrome. Als ik dan andere sites op users.skynet probeer, geen enkel probleem, enkel de mijne :(
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ? Ligt dit aan de skynet server ?
Bedankt voor elke reactie en/of antwoord,
Luc




7 reacties

Beste

Mijn website doet er ook NU lang over om te laden. Dit ligt aan bgc!! Maar na een paar keer lukt het wel, maar traag!!

Echter op uw webruimte moet uw eerste pagina (dus uw pagina dat je wil dat opstart) een index.htm noemen (of index.html)

Misschien ligt daar uw probleem??


mvg

JDS
Als het je geen index.htm of index.html bestand staan hebt in de root dan krijg je een foutmelding maar bij hem gaat die traag open dus het moet een ander reden zijn.
op bevriende fora wordt er ook melding gemaakt van traag ladende sites. zal wel bgc serverprobleem zijn, op gebied van support is het mager beestje op dit vlak


mvg
ik heb al verschillende users.skynet.be pagina's geopend en die laden heel vlug !


groetjes,

Elsa
voor de moment wel, maar bv gisteren heb ik ook problemen ondervonden met bepaalde skynet sites....

en dit is hier & elders vroeger ook al ter sprake gekomen, er lijkt dus wel IETS loos

mvg
Ok xenne, maar ik heb gisteren als de TS die post gplaatst heeft ook getest en 't ging bij mij toch vlot hoor wat bvb op e-services niet altijd het geval is bvb.

t' zal bij mij vlotter gaan omdat ik IE9 gebruik hé

;-))))))))))))))

:-))))))))))))
Elsa, 't is zoals de TS zegt : de éne dag werkt het goed, de andere dag laadt ze voor geen meter...

't is natuurlijk gemakkelijk om dergelijke problemen te negeren en te zeggen dat het 'hier' wel goed werkt, maar aangezien er hier & elders meerdere melding maken van dit probeem (ook ondergetekende heeft het al ondervonden) zal er wel IETS aan de hand zijn......

probleem is onafhankelijk van browser overigens.....

mvg

Reageer