website tv overal op pc

  • 8 September 2011
  • 18 reacties
  • 3952 Bekeken

Badge +1
op http://www.tvoveral.be/ stond vroeger niks nu staat er

It works! 0397
zou dit betekenen dat de test gelukt is? En dat er heel binnen kort tv overal voor pc zal komen?

18 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Nogal vaag....what works ? and for whom ?
TV op pc komt er in Augustus.. maar zoals ALTIJD haalt Belgacom zijn deadline weeral niet. (Belgacom is toppunt van slecht project management).

Die pagina wil enkel zeggen dat ze de apache webserver actief gezet hebben, dat is alles.
het dagelijks checken van www.tvoveral.be heeft dan toch iets opgeleverd blijkbaar Knipogen

een mysterieus berichtje zowaar... wat moeten we er mee.... ik zal er dit weekend eens goed over nadenken.

mvg
wat het juist wil zeggen weet ik niet, maar blijkbaar gebruikt belgacom It works! 0397 wel vaker. waarschijnlijk domeinen die klaar staan om in gebruik genomen te worden, een greep uit het aanbod

www.belgacom.eu

www.telindus.ie

www.telephonie.be

www.e-generation.be

www.tvpartout.be

............

mvg
Wanneer komt nu eindelijk die tv overal op pc. Nergens maar ook nergens wordt er nog over gesproken zijn er problemen mee of wat is het nog voor dit jaar of zo kunnen ze toch wel eens melden zeker. Hopelijk komt er eens schot in de zaak.
het begint lang te duren ja... zou leuk zijn mocht Eva nog eens een update kunnen geven.

mvg
Badge +1
Ik vindt ook dat het wel heel lang begint te duren. Een update van hoe lang het nog zal duren of wat er misloopt zou welkom zijn.

mvg
what did you expect..
Reputatie 1
Voeg toe: www.tv-overal.be Knipogen
Badge
Die "It Works" is gewoon de testpagina die bij een standaard installatie van Apache(is een web server) meegeleverd wordt.

Het enigste dat je hieruit kan afleiden is dat de servers zijn klaargezet, maar dat er nog niks mee gedaan werd/op geinstalleerd werd.

Persoonlijk vind ik dit wel vrij amateuristisch. Hoeveel moeite kost het om die "it works" weg te halen of er een PAgina Binnenkort beschikbaar op te zetten?

officieel werden deze url's nog niet gelanceerd door belgacom, dus ik zie het probleem niet...

bepaalde mensen zijn zo slim geweest om www.tvoveral.be etc. te gaan checken en hebben gezien dat het domein eigendom was van belgacom, meer is er voorlopig niet

mvg
Er staat nu al enkele maanden dat tv overal voor PC binnenkort beschikbaar zal zijn.

Ergens in Augustus was ooit de deadline.

Ik vraag mij af, en graag een degelijk antwoord, wanneer het beschikbaar zal zijn.

De beperking van 3 televisies (God weet waarom) is al enorm storend, laat staan dat TV overal op de Iphone en Androids primeert op de PC modus...

Vraag 2: Zal de test-periode even lang "gratis" zijn, zoals de testpriode van de prioritaire Iphone en Android?

Natuurlijk zou het best zo zijn. Ik zie het duren tot ergens halverwege december, direct een abonnement aangesmeerd gekregen zijn om een service die half, of nog beter (sarcasme) NIET zal werken.

Vraag 3: wanneer zal het eindelijk mogelijk zijn om een onbeperkt aantal (of toch tenminste 4-5 tv's) aan te sluiten op TV?

ps: ik stel deze vragen langs dit kanaal want de mensen bij de telefonische klantendienst hebben op géén enkele vraag een antwoord.

Bij vorige problemen heb ik telkens hulp gekregen langs deze weg, en het dan maar opgelost.

Dus: met dank bij voorbaat aan de mensen die mij een antwoord kunnen verschaffen!

mvg
waarom max 3 tv's?

dit heeft te maken met de bandbreedte, voorlopig is het max profiel 30/6 (al zijn er 10,000 testprofielen 50/6 in gebruik)

wetende dat een HD stream 8mbit inneemt en een SD stream 3mbit is de rekensom snel gemaakt,ook opnemen op de harde schijf neemt bandbreedte in beslag, en men moet natuurlijk ook nog iets overhouden om te internetten

mvg
30 mb = 8 SD TVs (zelfs 9 als je wil).. en dan heb je nog steeds mogelijkheid om op te nemen (npvr), EN te internetten.

groot verschil met 3TVs...

Langs de andere kant..als je meer dan 3TVs hebt, dan kan je waarschijnlijk wel een betere provider betalen :)
(heb nog niet veel mensen gezien met meer dan 3Tvs hoor)

Reputatie 2
Badge
Ik vermoed dat Belgacom uit gaat van HD kanalen en die 30M maar voor de helft wil vullen met TV.

Ik vermoed ook dat iPad, Android (en ooit ook) PCs met TVoveral niet als 'TV toestel' tellen en dus bovenop die 3 TVs kunnen komen. Kan je dus 3 klassieke TVs combineren met een paar PCs.



tv overal applicaties tellen inderdaad niet mee als een tv, maar de kwaliteit is natuurlijk niet te vergelijken met de HD uitzendingen

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Als ze geen HD kwaliteit kunnen bieden is het toch maar 2e keus voor mij. Op een smartphone of tablet kan dat nog voldoen, maar op een 20' PC-scherm had ook TVonPC geen hoge resolutie (max 720 x 576), en kon het geen vergelijking met échte HD TV doorstaan. Vermits TV Overal op mobiele toepassingen mikt, zal dat ook wel niet zoveel voorstellen op PC denk ik
Reputatie 2
Badge
technisch kan HD TVoveral wel, of Belgacom het gaat aanbieden moeten we afwachten

Reageer