Skip to main content
op de website is de tv gids maar aangepast tot en met 1 augustus, nog iemand met dit probleem. Op de app alles ok tot en en met 3 aug op tv ook ok daar alles te zien tot en met 5 aug. ( ik heb een v4 en nog steeds de nieuwe update niet)
Doe eens een factory reset, in de onderstaande link wordt uitgelegd hoe je dat doet.



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv4
dat zal niet helpen want de tv gids op mijn tv werkt prima, het is op de website van proximus op de tv gids

Vandaag is er ook op de laatste drie dagen niets te zien, maar tot 1 aug, op 2,3 en 4 aug niets te zien



Op de app en de tv zelfs is alles ok
Om de tv gids te updaten op je decoder moet je trouwens geen Reset doen maar is een herstart voldoende.

Maar wat Alexander bedoelde is volgens mij om twee vliegen in één klap te vangen en dus niet alleen de Tv gids op decoder vernieuwen (indien nodig) maar om te proberen van de nieuwe software binnen te trekken als die al klaar stond tenminste op uw lijn, als die klaar staat om binnen te trekken kan je dit ook zien via de blauwe knop (toch voor de v4)
ik heb toch eens mijn decoder herstart maar de update is er niet bij, op de blauwe knop zie ik één voor een code voor gratis film en één voor demo's. Is het daar dat ik zou zien dat er een update is?

Maar dit heeft natuurlijk te zien met de website!
Hallo Valencia,

Volgens proximus is dit onder de blauwe knop te zien voor de upgrade van de V4 als de upgrade software klaar staat voor je decoder om die binnen te trekken, (blauwe knop voor softw update geldt niet voor andere decoder types zoals de v5 en v5 compact).



NB: Dit heeft inderdaad enkel maar iets te zien met

( ik heb een v4 en nog steeds de nieuwe update niet)

http://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids


Ik heb sinds gisteravond hetzelfde probleem met de tv-gids op de website, weliswaar met een beperkt aantal zenders.



http://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids (ook zonder in te loggen, ik denk dus dat het een algemeen probleem is onafhankelijk van de decoder).



Vrijdagavond alles in orde (601 bekeken).

Zaterdagavond rooster niet meer opgeladen van 601, andere wel nog in orde.

603 bekeken, na einde programma ook hier rooster niet meer opgeladen.(net als op 602).



Zondagmiddag nog steeds status quo. Op TV-toestel werkt alles nog.
Dat probleem zal inderdaad iedereen wel hebben zolang PXM deze Tv-gids niet aangepast heeft op hun server.
Hi Valencia,



Een update manueel op je decoder kan enkel gepushed worden via de restore decoder,niet de herstart.



Ik merk ook dat jou v4 decoder nog de leon-batch2_15.21.0.60 software heeft; kan je eens restore uitvoeren en indien niet lukt te upgraden op deze manier me te laten weten



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html



Mvg sabine
Ik heb juist een restore gedaan, mijn modem uitgezet en dan de decoder maar het blijft de leon batch.



Wat betreft de tv gids op de website proximus tv enkel nog steeds tot en met 1 aug, op de app en op tv is alles ok
Kan je het nu nog eens een restore doen?
RESTORE gedaan maar blijft leon batch, als ik op de blauwe knop kijk staat de nieuwe update ook niet klaar, een vriend in Brugge ook met een V4 heeft ook nog de oude versie,

misschien zijn ze in west vlaanderen nog niet bezig met de update, zal wel zien wanneer ze hier komt, zolang alles maar werkt.
HI Valencia



Zal het eens navragen..



mvg sabine

Reageer