Skip to main content
onlangs een bestelling gedaan via BIZZ club en een dure smartphone gekocht, met waardebonnen en credit card.

Orderbevestiging gekregen, samen met een bericht dat het product binnen 2 à 3 dagen geleverd zou worden door BPOST.

nu zijn we 10 dagen later, en noppes.

Enkele uren gespendeerd met bellen naar klantendienst, en na het obligate van kastje naar de muur gestuurd worden tussen e-shop, webshop en bizz experts (wellicht een 5tal niet productieve uren omdat ze de order confirmation niet herkennen) wordt ik vandaag teruggebeld met het bericht dat het product jammer genoeg niet beschikbaar is.

Kan gebeuren bij bad management, denk je dan.

Echter, wil je toch even controleren, en zie: het toestel wordt ook vandaag nog aangeboden op dezelfde webshop die het eigenlijk niet heeft, of toch.

hallo?
Hallo Patrick!



Heb je eventueel een ordernummer voor mij van deze bestelling?



Dan kijk ik het nodige na voor u.



Liefst deze van ook door te sturen via een privébericht.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,



Wouter
Heb zelfde probleem
en wat gebeurt ermee?
niets

webshop vindt niets

en klantendienst ziet enkel dat bestelling hangend is, maar weten niet waarom het zolang duurt
wellicht hetzelfde van mijn probleem: ze hebben het niet maar verkopen het wel.

geen sync tussen stock en webshop.
Best deze producten kopen in een echte winkel.

Reageer