webruimte raadplegen

  • 25 December 2010
  • 3 reacties
  • 714 Bekeken

via FTP heb ik alle pagina's van de webruimte afgehaald. enkel een index.html met een opdracht om naar een andere hostingserver over te schakelen. Dit is al minstens een jaar geleden. Er kan niets meer van een vorige website op de webruimte staan. Ze is vervangen door de nieuwe index (zoals hierboven vermeldt).

Er staat dus niets meer op de webruimte (waar voorheen de website bij Belgacom ) dan een index pagina die doorverwijst naar de nieuwe website bij een andere hostingaanbieder.

Toch blijft google naar een index ( van de vorige website) op users.skynet.be verwijzen, en stuurt aldus alles in de war. Vanwaar komen deze verouderde gegevens op users.skynet.be dan toch?

Bestaat er nog een andere manier om eens te kijken naar de inhoud van de webruimte die ik vroeger heb gebruikt om mijn website te hosten?

Nog eens: ik (en de andere mensen) krijg telkens als ik via google's verwijzing naar users.skynet.be/.........../ een index.html pagina, die niet meer bestaat op de server van belgacom.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dat zul eigenlijk aan google moeten vragen :)

prettige feestdagen.
Jawel frank, maar hoe bereik ik google?

Ben nog steeds bezig met een oplossing.

Pas heb ik gemerkt dat de foutieve index pagina onder géén directory staat. De ftp verbinding zat wel onder een directoryNAAM waar ik de index.html omlegde naar een andere server met de website.Ja, nogal moeilijk gezegd, opnieuw

users.skynet/....../index.html

users.skynet/...../...../index.html: degene die ik liet verwijzen naar de nieuwe server

Nu blijkt in google de 1ste actief te zijn. Zag dat niet omdat ik telkens via de 2de een ftp verbinding maakte met Belgacom.

De zaak moet dus nu wel opgelost geraken. Denk ik.

Dank je, en mooie kerst- en nieuwjaarsdagen...
Google contacteren : http://www.google.be/support/bin/static.py?page=portal_contact_options.cs&hl=nl (waarschijnlijk eerste item : Zoeken op het web Contactopties)


Veel succes en prettige feestdagen...

Reageer